آریا جوان
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:عدم اعتماد به جوانان سونامی بحران مدیریت را در پی خواهد داشت/ تعهد ایجاد 6 هزار سمن در حوزه جوانان
يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 - 10:04:21
جوانان نیوز - معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: برخی از مدیران بازنشسته صندلی‌های خود را رها نمی‌کنند و این در شرایطی است که اگر جهش مدیریتی و اعتماد به جوانان انجام نشود، دچار بحران مدیریتی عمیقی در کشور خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش وجوانا استان اردبیل، محمد مهدی تندگویان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل گفت: چنانچه نسبت به نسل جوان بی‌تفاوت بوده و از درک نیازها و خواسته‌های منطقی و قانونی آنان غافل شویم به طور قطع متحمل شکست شده و خسارت‌های سنگینی به بدنه مدیریتی و اجرایی کشور وارد خواهد شد .
وی با اشاره به اینکه جوانان بزرگترین سرمایه جامعه بوده و پیش از این نیز شایستگی‌های خود را به کرات ثابت کردند، افزود: دوران دفاع مقدس و حماسه‌های خلق شده در دوران جنگ تحمیلی توسط جوانانی خلق شد که فارغ از گرایش سیاسی و حزبی در مقابل جهانیان ایستادگی کرده و به بهترین شکل ممکن آن را مدیریت کردند .
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه موضوع جوان در تمامی استان‌های کشور باید تبدیل به مطالبه و خواسته اول جوامع تبدیل شود، تصریح کرد: چنانچه موضوع جوانان به خوبی هدایت نشود، تمامی پروژه‌ها و طرح‌های درد دست اجرای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و رزشی محکوم به شکست خواهد شد .
تندگویان یادآور شد: سامانه بررسی مصوبات ستاد ساماندهی جوانان در کل کشور در حال راه‌اندازی بوده و امیدواریم در استان اردبیل نیز به شکل مناسبی این موضوع نهادینه شود تا تمامی تصمیمات اخذ شده برای بهبود اوضاع جوانان به صورت جدی پیگیری شده و خروجی‌های آن به همراه موانع و مشکلات سد راه احصاء شود .
وی بیان کرد: در شرایطی که پیش از این شاهد فعالیت یکصد تشکل مردم‌نهاد جوان در کشور بودیم، هم‌اکنون شاهد فعالیت دو هزار سازمان‌ مردم‌نهاد هستیم و طبق تعهدی که به دولت داده شد، تا پایان دولت تعداد سمن‌های فعال در حوزه جوانان کشور که به عنوان بازوان دستگاه‌های اجرایی محسوب می شوند، به 6 هزار تشکل افزایش پیدا خواهد کرد .
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه سن مدیریت در کشور نباید افزایش یابد، بیان کرد: برخی از مدیران بازنشسته صندلی‌های خود را رها نمی‌کنند و این در شرایطی است که اگر جهش مدیریتی و اعتماد به جوانان انجام نشود، دچار بحران مدیریتی عمیقی در کشور خواهیم شد .

http://www.javanannews.ir/fa/News/31660/معاون-ساماندهی-امور-جوانان-وزارت-ورزش-و-جوانان-عدم-اعتماد-به-جوانان-سونامی-بحران-مدیریت-را-در-پی-خواهد-داشت--تعهد-ایجاد-6-هزار-سمن-در-حوزه-جوانان
بستن   چاپ