آریا جوان
معاون ورزش بانوان در نشست اعضای فراکسیون ورزش مجلس مطرح کرد:
موفقیت های فوتسال بانوان با حمایت و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان رقم خورد
يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 - 17:06:57
جوانان نیوز - معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان موفقیت های تیم ملی فوتسال بانوان را ستایش کرد و قهرمانی مقتدرانه در آسیا را حاصل پشتیبانی و حمایت وزارت ورزش و جوانان دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ؛، معاون ورزش بانوان در نشست اعضای ستاد عالی بازی های آسیایی ،پارآسیایی ، بازی های المپیک و پارالمپیک با اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی که ظهر امروز در مجلس برگزار شد ، قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در رقابتهای جام ملتهای آسیا را موفقیتی خوب و حاصل برنامه ریزی فدراسیون فوتبال و حمایت و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد.
فریبا محمدیان گفت: قطعا موفقیت های ورزش بانوان در عرصه بین المللی بر اساس برنامه ریزی رقم خورده است بطوریکه نظارت مستقیم و حمایت های وزارت ورزش و جوانان موجب افتخارآفرینی ورزش کاران و تیم های ورزش ی کشورمان را فراهم آورده است.
وی ادامه داد: بطور نمونه تیم ملی فوتسال بانوان ایران با حمایت وزارت ورزش و جوانان از یکسال و نیم پیش برای این رویداد برنامه ریزی کرده است بطوریکه فضا را برای ترمیم کادر فنی فراهم کردیم و حتی موقعیت خوبی برای اردوهای آمادگی و تمرینات این تیم بوجود آوردیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/31681/موفقیت-های-فوتسال--بانوان--با-حمایت-و-پشتیبانی-وزارت--ورزش--و--جوانان--رقم-خورد
بستن   چاپ