آریا جوان
بهتاج: برای تحقق شعار سال باید تولید کننده داخلی را به رفع معایب ترغیب کنیم
دوشنبه 24 ارديبهشت 1397 - 12:58:17
جوانان نیوز - مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در خصوص حمایت از کالای ایرانی گفت: مصرف کننده و تولید کننده باید از نظر کمی و کیفی مکمل یکدیگر شوند.

ایوب بهتاج در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، با بیان اینکه برای حمایت از کالای ایرانی پس از اعلام شعار سال از سوی مقام معظم رهبری در تمامی ادارات کل ورزش و جوانان استان ها برنامه ریزی لازم صورت پذیرفت، گفت: در اداره کل آذربایجان شرقی نیز بسترهایی که می توان در آن این شعار را محقق کرد شناسایی کردیم.
مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: در گام نخست خرید کالای صد در صد ایرانی برای برطرف کردن نیاز های هیئت های ورزشی را در دستور کار قرار دادیم. سپس برای تجهیز تیم های استانی و سالن های ورزشی استان برنامه ریزی کردیم که ازین پس از محصولات داخلی بهره بگیریم.
وی با بیان اینکه برای تحقق کامل این شعار باید همه مردم دست به دست هم دهند گفت: با ادارات کل شهرستان های استان نیز در این رابطه به گفتگو و تبادل نظر پرداخته ایم تا راه های افزایش انگیزه برای تولید کنندگان داخلی را پیدا کنیم و موجب شویم تا آنها برای افزایش کیفیت محصولات و تولیدات خود انگیزه بیشتری پیدا کنند.
بهتاج با تاکید بر اینکه ملزومات ورزشی مورد استفاده ملی پوشان و ورزش کاران کشور باید از بالاترین کیفیت برخوردار باشد افزود: با اندیشمندان و اهالی ورزش در سطح استان نشست های همفکری را برگزار کردیم تا با آسیب شناسی کالاهای موجود ، تولید کننده را به رفع معایب ترقغیب کنیم.
وی با اعلام اینکه به زودی نشست هایی را میان مصرف کنندگان و تولید کنندگان کالاهای ورزشی مانند تاتامی و ملزومات بدنسازی که بیشترین استفاده را در سطح استان دارند برگزار می کنیم تا دو طرف بتوانند از نظر کمی و کیفی مکمل یکدیگر شوند گفت : اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از تمامی ظرفیتهای موجود برای حمایت از کالای داخلی استفاده می کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/31716/بهتاج--برای-تحقق-شعار-سال-باید-تولید-کننده-داخلی-را-به-رفع-معایب-ترغیب-کنیم
بستن   چاپ