آریا جوان
برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی
سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 - 10:56:28
جوانان نیوز - مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی به ریاست محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت وردش و جوانان، مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی به ریاست محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در سالن سلمان فارسی آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.
در این مجمع که قرار است رییس فدراسیون با رای اعضای مجمع شامل نماینده هیئت های ورزشی استانی، قهرمانان و مربیان ، به مدت چهار سال برگزیده شود، ٤٤ نفر برای ثبت رای حاضر شده اند.
بر اساس این گزارش فضل الله باقر زاده تنها کاندید این دوره از انتخابات فدراسیون شمیمشیر بازی با اعلام برنامه های خود در این مجمع شرکت کرده است.
شاهرخ شهنازی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک، محمد جواد عباباف مدیر کل دفتر مرکزی حراست وزارت ورزش و جوانان و سید شروین اسبقیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در مجمع حضور دارند.
شایان ذکر است انوش جهانی دیگر کاندیدای این انتخابات بود که در ابتدای مجمع انصراف خود را اعلام کرد.
همچنین مجتبی عابدینی و علی پاکدامن و سکینه نوری نمایندگان ورزشکاران رشته شمشیر بازی هستند که در مجمع حضور دارند و رای خود را به صندوق خواهند انداخت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/31731/برگزاری-مجمع-انتخاباتی-فدراسیون-شمشیربازی
بستن   چاپ