آریا جوان
مراسم استقبال از تیم ملی فوتسال زنان
ژاله فرامرزیان: اعتبارات خاصی را برای ورزش بانوان در نظر گرفته ایم
سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 - 10:56:34
جوانان نیوز - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: در خصوص ورزش بانوان نگاه ویژه ای داریم و علاوه بر اعتباراتی که مردان و زنان ما باید به صورت مشترک استفاده کنند، با رویکرد تبعیض مثبتی که به آن اعتقاد داریم منابعی را در خصوص ورزش بانوان چه در حوزه ورزش همگانی و چه در حوزه ورزش قهرمانی در نظر گرفته ایم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان در مراسم استقبال تیم ملی فوتسال زنان اظهار داشت :
از تلاش ارزشمند بانوان و دختران فعال و زنان ورزش کار بزرگوار، علی رغم همه محدودیت ها و مشکلاتی که داشتند و اینکه توانستند این عنوان را کسب کند تشکر می کنم.
وی اظهار امیدواری کرد که مجموعه ورزش کشور بتواند با برنامه ریزی ، اقدامات و فعالیتهایش، راهگشای توفیقات بیشتر در عرصه ورزش به ویژه ورزش زنان باشد.
معاون وزیر ورزش وجوانان ادامه داد : از همین جا از همه دست اندرکاران وهمه کسانی که باعث شدند این توفیق حاصل شود از جمله مسوولان فدراسیون، تیم مربیان، سرپرستان و از همه مهمتر دختران تلاشگر و توانمند ملی پوش فوتسال که عامل اصلی توفیق بودند تشکر کنم و امیدوارم در وزارت ورزش و جوانان بتوانیم منابع مناسب را برای توفیق زنان این مرز وبوم در عرصه ورزش بیشتر کنیم .
ژاله فرامرزیان گفت " بیش از هر کسی تلاش و پیگیری دختران توانمند ما و روحیه جنگندگی که داشتند باعث شد این توفیق به دست آید. قطعا فدراسیون فوتبال، مربیان و دیگر عزیزانی که برای این بانوان زحمت کشیدند در کسب موفقیت نقش بسزایی داشتند. .
وی اضافه کرد : امیدوارم علیرغم همه محدودیتی که بانوان ما در بخش دسترسی به سالن و امکانات دارند و این موفقیت ها را به دست می آورند تمام تلاش نظام بر این باشد که بتواند بهترین امکانات را برای بانوان فراهم کند و فرصت های بیشتری را در اختیار آنها قرار دهد که قطعا توفیق آنها بیش از پیش خواهد بود و اسباب سربلندی کشور مهیا خواهد شد.
معاون وزیر ورزش وجوانان در ادامه افزود: ما در وزارت ورزش و جوانان در حوزه ای که مربوط به تامین اعتبارات می شود درخصوص ورزش بانوان نگاه ویژه ای داریم و علاوه بر اعتباراتی که که مردان و زنان ما باید به صورت مشترک استفاده کنند ولی با وجود کمبودهایی که ذکر شد و رویکرد تبعیض مثبتی که به آن اعتقاد داریم منابعی را درخصوص ورزش بانوان چه در حوزه ورزش همگانی و چه در حوزه ورزش قهرمانی در نظر گرفتیم.
وی در مورد تقدیر و تخصیص جوایز به بانوان ورزش کار به ویژه تیم فوتسال نیز گفت :ما براساس دستورالعملی که در ابن خصوص داریم بانوان مدال آور خود را مورد تقدیر قرار خواهیم داد فارغ از این آیین نامه و دستور العمل حتما با حمایت معاونت بانوان جوایزی را به تیم فوتسال اهدا خواهیم کرد .

http://www.javanannews.ir/fa/News/31733/ژاله-فرامرزیان--اعتبارات-خاصی-را-برای--ورزش---بانوان--در-نظر-گرفته-ایم
بستن   چاپ