آریا جوان
فریبا محمدیان : ورزش بانوان در عصری طلایی قرار دارد
سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 - 11:59:29
جوانان نیوز - معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: امروز نگرش به ورزش بانوان یک نگاه استراتژیک است و این باور به وجود آمده که دختران ما در رویدادهای مهم ورزشی می توانند اثرات زیادی در ارتقاء رنکینگ ، اقتدار ، عزت و هویت ایران داشته باشد .

فریبا محمدیان در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی فوتسال زنان، در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان اظهار داشت: همانطور که می دانید برنامه ریزی که فدراسیون فوتبال برای این موفقیت داشت مربوط به دیروز و چند روز پیش نبود بلکه برای اینکه این موفقیتها به دست بیاید برنامه ها و سیاستگذاری ها مرحله به مرحله و فاز به فاز برنامه ها اجرا ، اصلاح و مجدد اجرا شد تا امروز این دستاورد توسط دختران عزیزمان رقم بخورد .
وی ادامه داد : در حوزه ورزش ، وزارت ورزش و جوانان خود را مسوول می داند که در کنار فدراسیبونها موانعی را که بر سر راه اجرای برنامه ها وجود دارد مرتفع کرده و از مسیر مجریان این حوزه بردارد .
معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد : در حوزه ورزش بانوان این روند به درستی رقم خورد و کسب این موفقیت علاوه براینکه برای ما هم یک شادی وصف ناپذیری داشت، دل مردم را هم شاد کرد .
او با بیان اینکه موفقیتهای دختران در عرصه رقابتهای بین المللی اثرات بسیار خوبی در کشور ازخود به جای گذاشته است، گفت: بانوان ورزش کار کشورمان ، دختران و خواهران این سرزمین هستند و همه به آنها می بالند و امیدواریم این موفقیتها همچنان تکرار شود.
محمدیان با بیان اینکه فضای ورزش بانوان مسیر توسعه را به سرعت طی می کند اظهار داشت: ورزش بانوان از ابعاد مختلف در عصری طلایی قرار دارد این عصر طلایی در تمامی ابعاد از جمله ساختار مدیریتی ، نگرش مثبت و منطقی روسای فدراسیونهای ورزشی به نواب رییس بانوان و اساسا ورزش بانوان ، بحث مدال آوری و حضور در عرصه های رقابتی ، اهمیت حضور زنان در کاروانهای اعزامی به المپیکها و بازی های آسیایی رویدادهای ورزشی جهانی و ... به وجود آمده است.
او ادامه داد : بسیار خوشحالم که بگویم امروز نگرش به ورزش بانوان یک نگاه استراتژیک است و این باور به وجود آمده که دختران ما در رویدادهای مهم ورزشی می توانند اثرات زیادی در ارتقاء رنکینگ ، اقتدار ، عزت و هویت ایران داشته باشد .

http://www.javanannews.ir/fa/News/31743/فریبا-محمدیان----ورزش---بانوان--در-عصری-طلایی-قرار-دارد
بستن   چاپ