آریا جوان
عضو شورای شهر تهران : با توجه ویژه دولت تدبیر و امید، موضوع ورزش بانوان با انسجام خوبی به پیش می رود
سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 - 12:54:42
جوانان نیوز - شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران با مطلوب خواندن عملکرد معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت : با برنامه ریزی و سیاستگذاری های وزارت ورزش و جوانان و توجه ویژه دولت تدبیر و امید، هم اکنون موضوع ورزش بانوان با یک انسجام بسیار خوبی به پیش می رود.

شهربانو امانی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان ضمن اعلام قدرشناسی به نمایندگی از شورای شهر تهران از دختران فوتسالیست کشورمان اظهار داشت :از دختران افتخارآفرین که دل تمام مردم کشورمان را شاد کردند قدردانی می کنم.
او افزود : معتقد هستم با تمام محدودیت هایی که برای دختران و زنان ایرانی مخصوصا در میادین ورزش ی و بین المللی وجود دارد، توانسته اند اقدامی بزرگ انجام دهند .
عضو شورای شهر تهران بخشی قابل توجهی از این موفقیتها را حاصل حمایتهای وزارت ورزش و جوانان و نگاه توسعه ای به ورزش بانوان دانست و افزود: این حمایتها توسعه پایدار را برای ورزش بانوان به ارمغان خواهد آورد .
او ادامه داد : در دولتهای قبلی روند قابل توجهی در ورزش زنان به وجود آمده بود که با برنامه ریزی و سیاستگذاری ها و توجه ویژه دولت تدبیر و امید، هم اکنون موضوع ورزش بانوان با یک انسجام بسیار خوبی به پیش می رود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/31745/عضو-شورای-شهر-تهران---با-توجه-ویژه-دولت-تدبیر-و-امید،-موضوع--ورزش---بانوان--با-انسجام-خوبی-به-پیش-می-رود
بستن   چاپ