آریا جوان
شهرزاد مظفر: بعد از قهرمانی در آسیا به دنبال کم کردن فاصله با کشورهای قدرتمند جهان هستیم
سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 - 13:27:37
جوانان نیوز - سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با بیان اینکه تیم فوتسال ایران در چند سال اخیر سیر صعود را طی می کند دلیل کسب این موفقیتها را تلاش ، غیرت و همت بازیکنان ایران در میادین مسابقه دانست.

شهرزاد مظفر در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ضمن قدردانی از حمایتهای مسوولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان اظهارداشت : در مجموع این حمایت ها باعث شد برنامه های ما عملی شود
سرمربی تیم فوتسال بانوان همچنین نقش کمیته بانوان فدراسیون و سازمان تیم های ملی در یک سال گذشته را در کسب اسن موفقیتها بسیار مهم توصیف کرد و ادامه داد :انجام بازی های تدارکاتی و برپایی اردوها آمادگی لازم ، کمک کرد باامادگی دراین رویدادم هم حضور پیدا کنیم .
وی در ادامه تلاش و غیرت بازیکنان ایران را مثال زدنی توصیف کرد و گفت : افتخار می کنم که مربی آنها هستم.
مظفر یاداور شد :تیم ما در چند سال اخیر سیر صعودی در پیش گرفت. ابتدا عنوان نایب قهرمانی آسیا را به دست اوردیم و پس از آن هم عنوان قهرمانی را به دست آوردیم و خوشبختانه توانستیم بار دیگر با کسب مقام قهرمانی برای کشورمان افتخارافرین شویم .
او هدف بعدی تیمش را کم کردن فاصله با کشورهای قدرتمند جهان مانند برزیل و اسپانیا عنوان کرد .

http://www.javanannews.ir/fa/News/31748/شهرزاد-مظفر--بعد-از-قهرمانی-در-آسیا-به-دنبال-کم-کردن-فاصله-با-کشورهای-قدرتمند-جهان-هستیم
بستن   چاپ