آریا جوان
کفاشیان: تیم فوتسال بانوان همه ویژگی های یک تیم قهرمان را داشت
سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 - 14:50:48
جوانان نیوز - نائب رئیس فدراسیون فوتبال ، تداوم موفقیتهای بانوان در عرصه فوتسال را در گرو حمایت بیشتر از تیمهای فعال در لیگها عنوان کرد.

علی کفاشیان در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم استقبال از تیم فوتسال بانوان اظهارداشت : حضورمقتدرانه خانمها در اسیا وکسب عنوان قهرمانی را حمایت باشگاه های مختلف از لیگ می دانم .قطعا لیگ خانمها با حمایتی که باشگاهها می کنند می توانند قهرمانان بیشتری را به فوتسال کشور پیوند بزند .
وی ادامه داد : البته فدراسیونها هم با تدارکات خوبی که برای بانوان داشتند توانستند زمینه این موفقیتها را به فراهم کنند .
رییس پیشین فدراسیون فوتبال تصریح کرد : تیم ملی فوتسال بانوان نسبت به بازی های اسیایی قبلی بسیار قوی تر بود و بدون نگرانی حریفان خود را پشت سر گذاشتند و مسابقات را پیش بردند و این نشانه توانمندی بچه هاست ، همانطور که میدانید بهترین عناوین هم در این مسابقات به ایران تعلق گرفت به اعتقاد من هر انچه که باید یک تیم قهرمان می داشت این تیم داشت .
او افزود: ورزش بانوان برای ما اهمیت خاصی دارد چون نشان‌دهنده فعالیت خانم‌های ایرانی است. ما باید از باشگاه‌ها حمایت کنیم که در میانه لیگ کنار نکشند. امکانات و ورزشگاه‌ها نیز باید برای خانم‌ها فراهم باشد. یکی از نقاط ضعف فوتسال ما در بخش کادرهای فنی است که باید دانش فنی مربیان تقویت شود. همچنین امیدوارم مسابقات جهانی فوتسال بانوان زیر نظر فیفا راه‌اندازی شود چون موجب رشد این رشته خواهد شد
وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت برنامه ریزی برای توسعه ورزش زنان در حوزه های قهرمانی اشاره و پیشنهاد کرد :برای حفظ عناوین قهرمانی باید بتوانیم باشگاهها ی مان را تقویت کنیم از سیست تشویقی بهره بگیریم استادیومها وسالنهای ورزشی همانگونه که در اختیارمردان قرار میگیرد بدون تبعیض دراختیار زنان گذاشته شود تا مسابقاتشان را برگزار کند .

http://www.javanannews.ir/fa/News/31756/کفاشیان--تیم-فوتسال-بانوان--همه-ویژگی-های-یک-تیم-قهرمان-را-داشت
بستن   چاپ