آریا جوان
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان ،مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی
دکتر احمدی : توسعه ورزش همگانی یکی از اولویت های ما در وزارتخانه است
شنبه 29 ارديبهشت 1397 - 10:42:06
جوانان نیوز - معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: در دولت تدبیر و امید، در حوزه توسعه زیرساخت ها اقدامات خوبی انجام شده است و با توجه به اولویت بندی، پروژه های نیمه تمام زیادی به سرانجام رسیده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، با حضور دکتر احمدی، معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، رحمانی مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان و حسینی سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی، مراسم معارفه مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی برگزار شد.
دکتر احمدی در خصوص اهمیت پرداختن به امر ورزش گفت: در بخش ورزش و جوانان وظایف و مسئولیت های زیادی بر دوش ماست که باید سعی کنیم با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده از آن به نحو احسنت استفاده کنیم، چرا که ورزش مقوله ای است که تمامی اقشار جامعه از آن بهره می برند و ارتباط مستقیم با بعد سلامت، بعد اجتماعی و ارتقاء سطح دانش و شادابی زندگی کنونی مردم خواهد داشت.
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان افزود: توسعه ورزش همگانی یکی از اولویت های ما در ورزش و جوانان است و باید همه حوزه های مرتبط با همفکری، همدلی و هم اندیشی شرایط مفید و قابل تحسینی را فراهم نمایند چرا که با توسعه ورزش همگانی موجبات ارتقاء سلامت و افزایش نشاط در بین مردم افرایش می یابد.
وی با توجه به پراکندگی جمعیت و فاصله مکانی شهری و روستایی استان گفت: بایستی با یک برنامه ریزی دقیق و جامع پرداختن به امر ورزش را با جدیت پیگیری کرد چرا که خوشبختانه این استان ظرفیت ها و استعدادهای ورزشی خوبی را در خود نهفته دارد و امیدواریم بیش از پیش شاهد موفقیت های ورزشکاران و جوانان خراسان جنوبی باشیم.
دکتر احمدی در بحث ورزش قهرمانی و تقویت این امر بیان داشت: مسئولین ورزش استان بایستی برای پرورش و هدایت استعدادها و پتانسیل های ورزش قهرمانی تلاش بیشتر ی داشته باشند.
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان پرداختن به امر ورزش بانوان را یکی از اولویت های برنامه ریزی در حوزه ورزش اظهار داشت و گفت: باید هر جا فرصت حضور بانوان ورزشکار ایجاد می گردد همکاری و حمایت های همه جانبه را در نظر گرفت که قاعدتا نتایج ارزشمندی را به دنبال خواهد داشت.
وی در خصوص فعالیت های حوزه جوانان نیز بیان داشت: فرصت های خوبی برای توسعه مشارکت جوانان در بخش ها و زمینه های مختلف فراهم است که خوشبختانه سازمان های مردم نهاد برون داد خوبی در این امر داشته اند و نشان داده اند که می توانند انجام فعالیت ها و خدمات بزرگ را بر عهده گیرند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی نیز در این جلسه بیان داشت: استعدادهای استان در بخش ورزش بالاست که باید به آن بیشتر توجه شود.
وی اظهار کرد: دولت دکتر روحانی در شرایط سختی کشور را تحویل گرفت و هم اکنون هم شرایط سختی را مدیریت می کند.
حسینی از خدمات تمامی مدیران اسبق اداره کل ورزش و جوانان از بدو تاسیس استان خراسان جنوبی تشکر کرد و گفت: لازم می دانم از مرحوم عمیدیان مدیرکل اسبق این اداره که از نیروهای فرهیخته و خوش فکر استان بود هم در این جلسه یاد شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی افزود: آقای افضل پور از نیروهای فرهیخته و دانشگاهی ماست که از دانشگاه وارد صحنه سخت ورزش با رسالت سنگین آن شد و دغدغه زیادی برای این حوزه داشت و با دلسوزی مسائل را دنبال کرد.
وی بیان کرد: بازنشستگی و جدا شدن ایشان از کار اداری بطور کامل تصمیم خودشان بود و لازم است از خدماتشان تشکر شود.
حسینی گفت: همچنین محمدی که چند ماه سرپرستی این اداره کل را برعهده داشت از نیروهای فرهیخته و فعال در اداره کل آموزش و پرورش استان بود و از نیروهای خوش فکر استان است که از خدمات ایشان هم تشکر می کنم.
در پایان این مراسم از زحمات دکتر محمد اسماعیل افضل پور مدیر سابق اداره کل ورزش و جوانان استان تقدیر بعمل آمد و طی حکمی از سوی سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، سکان ورزش استان به عهده مهران سرپرست گذارده شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/32841/دکتر-احمدی----توسعه-ورزش-همگانی-یکی-از-اولویت-های-ما-در-وزارتخانه-است
بستن   چاپ