آریا جوان
در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران به ریاست استاندار
تندگویان: جوانان آسیب پذیری بالایی دارند
شنبه 29 ارديبهشت 1397 - 14:20:55
جوانان نیوز - معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران با بیان اینکه ارائه مشاوره به جوانان از آسیب های آنان کم خواهد کرد، گفت: جوانان آسیب پذیری بالایی دارند.

محمد مهدی تندگویان افزود: بررسی فعالیت مراکز مشاوره طلاق در کشور نشان می دهد با 10 درصد کاهش طلاق مواجه هستیم و بدانیم طلاق، آسیبی است که تبعات بد و جبران ناپذیری دارد و باید از زمان ها و فرصت هایی که دستگاه ها در اختیار دارند حداکثر استفاده به کار گرفته شود .
وی بر تلاش همه مدیران برای بهره گیری از ظرفیت 2 هزار تشکل مردم نهاد جوانان شهر تهران در رفع مشکلات تاکید کرد .
تندگویان با بیان اینکه استان تهران باید الگوی سایر مناطق کشور باشد، افزود: باید ساختاری برای بهره گیری از این ظرفیت عظیم بوجود آورد. .
تندگویان گفت: یکی از حوزه هایی که می توان از این جوانان استفاده کرد بخش کمک به فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا است که گردش مالی آن سالانه 3 هزار میلیارد تومان است، ضمن اینکه درآمد 20هزار میلیارد تومانی شهرداری می تواند به این نهادها نیز تعلق یافته و جوانان را بهره مند کند.
وی با تاکید بر واگذاری فعالیت های نهادها به سازمان های مردم نهاد متعلق به جوانان گفت: تشکل های مردم نهاد در عرصه های مختلف پژوهشی، عمرانی، اجتماعی و بسیاری از بخش ها فعال هستند .
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: نیاز است در استان تهران چند خانه جوانان شکل بگیرد و سرای محله ها هم امکانات خوبی برای ارائه خدمت دارند که تشکل ها می توانند از ظرفیت آن استفاده کنند .
گفتنی است نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران به ریاست مقیمی استاندار تهران برای بررسی و رفع مشکلات و مسائل جوانان، امروز برگزار شد .

http://www.javanannews.ir/fa/News/32860/تندگویان--جوانان-آسیب-پذیری-بالایی-دارند
بستن   چاپ