آریا جوان
ایین بدرقه تیم ملی فوتبال به بازی های جهانی 2018 روسیه
کی روش: قلب 80 میلیون ایرانی همراه تیم ملی خواهد بود
دوشنبه 31 ارديبهشت 1397 - 10:37:24
جوانان نیوز - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از اعضای تیم ملی فوتبال خود به عنوان پسرانش یاد کرد و گفت: من و بازیکنان تیم ملی قلب 80 میلیون ایرانی را با خود در جام جهانی به همراه خواهیم برد و این انگیزه ما را افزایش خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان کارلوس کی روش، در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2018 روسیه، گفت: از برگزاری این مراسم بسیار خوشحال هستم، زیرا اینگونه برنامه ها باعث ارتقا روحیه ملی پوشان می شود.
وی ادامه داد: ما در جام جهانی قلب تک تک ایرانیان را به خود همراه خواهیم داشت و این موضوع انگیزه پسران من (بازیکنان تیم ملی ) را بیشتر می کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال اضافه کرد : زحمتی که امروز مردم کشیده اند برای ما به عنوان یک تحسین به شمار نمی آید بلکه وظیفه تک تک ما را سنگین تر می کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از علی دایی به عنوان سفیر فوتبال منصفانه ایران دعوت کرد تا بر روی صحنه بیاید و او را حامی همیشگی فوتبال ایران خواند.
وی پیشنهاد داد که علی دایی به عنوان سفیر دائمی فوتبال ایران انتخاب شود.
تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از حضور در جام جهانی روسیه در کشورهای ترکیه و یونان اردو آماده سازی برگزار خواهد کرد و فردا (دوشنبه) راهی ترکیه خواهد شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/32917/کی-روش--قلب-80-میلیون-ایرانی-همراه-تیم-ملی-خواهد-بود
بستن   چاپ