آریا جوان
مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال به جام جهانی 2018؛
تاج: نمایش آبرومندی در روسیه خواهیم داشت/ قهرمان هستیم و در برابر رقبایمان حریف دست و پابسته ای نخواهیم بود
دوشنبه 31 ارديبهشت 1397 - 10:37:31
جوانان نیوز - «مهدی تاج» رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه قهرمان هستیم و در برابر رقبای خود حریفان دست و پا بسته ای در جام‌جهانی 2018 نخواهیم بود تاکیدکرد تیم ملی ایران در روسیه نمایش آبرومندی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج عصر امروز در مراسم رونمایی از سرود تیم ملی فوتبال ایران در سخنان خود، اظهار داشت: اکنون پیوند بین موسیقی، هنر و فوتبال رخ داد از تلاشگران این عرصه قدردانی کرد .
وی در ادامه با بیان اینکه فوتبال به عنوان پدیده ای اجتماعی با دیگر مسائل اجتماعی قابل قیاس نیست، این موضوع را مورد توجه قرار داد که بیش از چهار میلیارد نفر، جام جهانی را تماشا خواهند کرد.
تاج با تأکید این موضوع که تیم ملی فوتبال بهترین و زیباترین بازی ها را به نمایش گذاشت و بدون دردسر به جام جهانی صعود کرد گفت:دوبار پیاپی و بدون دردسر به بازی های جهانی صعود کردیم ،این در حالی است که قبلا یکی در میان صعود می‌کردیم و صعودمان با دلواپسی و نگرانی همراه بود. این بار اما قدرتمندانه و دو بازی پیش از پایان مرحله مقدماتی توانستیم جواز حضور در جام جهانی را کسب کنیم.
به روسیه می رویم تا نمایش آبرومندانه ای داشته باشیم.
وی به جایگاه فوتبال ایران را در اسیا مورد توجه قرارداد و افزود فوتبالیستهای ایران در پنج سال اخیر توانسته ام در رتبه نخست آسیا را برای کشورمان به ارمغان بیاورند
وی گفت: هرچند اسپانیا از بهترین های جهان، پرتغال قهرمان اروپا و مراکش قهرمان آفریقا هستند، اما ایران نیز بهترین تیم آسیاست.
تیم ملی فوتبال ایران راهی ترکیه و یونان خواهد شد تا علاوه بر برگزاری اردوی تدارکاتی به مصاف تیم های این دو کشور برود.
ملی پوشان کشورمان در گروه دوم جام جهانی با مراکش، پرتغال و اسپانیا دیدار می کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/32919/تاج--نمایش-آبرومندی-در-روسیه-خواهیم-داشت--قهرمان-هستیم-و-در-برابر-رقبایمان-حریف-دست-و-پابسته-ای-نخواهیم-بود
بستن   چاپ