آریا جوان
باقرزاده: در جاکارتا برای مدال طلا رقابت سختی با کره جنوبی خواهیم داشت
دوشنبه 31 ارديبهشت 1397 - 12:02:31
جوانان نیوز - رئیس فدراسیون شمشیربازی با اشاره به سر سخت بودن رقیبان ایران در بازیهای جاکارتا بیان کرد: خیلی رقابت سنگینی با کره جنوبی داریم اما تمام تلاشمان را می کنیم که مدال نقره ای خود را طلایی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فضل الله باقرزاده در خصوص اعزام بانوان ورزشکار این رشته به بازیهای 2018 گفت: 25خرداد مسابقات قهرمانی آسیا داریم و ستاد بازیها مقرر کرده است در صورتیکه دختران ما نتایج خوبی بگیرند به بازیهای آسیایی اعزام شوند.
او با اشاره به شرایط بسیار خوب شمشیر بازی در دو اسلحه سابر و اپه تصریح کرد: مردان در دو اسلحه سابر و اپه اعزام می شوند و دو هفته دیگر لیست نهایی آنها اعلام خواهد شد .
فضل الله باقر زاده در ادامه گفت: اعزام تیم مردان در اسلحه فلوره منوط به نتیجه ای است که در قهرمانی آسیا به دست می آورند.
رئیس فدراسیون شمشیر بازی با ابراز رضایت از شرایط اردو ها گفت: اردوهای ما از شرایط بسیار خوبی برخوردار است، مجتبی عابدینی قهرمان سوم دنیا شده و همچنین تیم ما تیم پنجم دنیاست.
او با تایید کلام مجتبی عابدینی در خصوص امید به طلایی شدن مدال نقره اش در بازی های آسیایی جاکارتا افزود: رقابت بسیار سنگینی با کره جنوبی داریم و مطمئنا ما فینال با کره جنوبی خواهیم داشت و امیدوارم با حمایت هایی که از سوی مسئولان صورت می گیرد و با افزایش انگیزه و تلاش ملی پوشان، بتوانیم مدال نقره ای را طلایی کنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/32921/باقرزاده--در-جاکارتا-برای-مدال-طلا-رقابت-سختی-با-کره-جنوبی-خواهیم-داشت
بستن   چاپ