آریا جوان
دکتر سلطانی فر در بازدید از اردوی تیم ملی کاراته و در جمع ملی پوشان این رشته:
از کاراته انتظار مدال طلای المپیک ٢٠٢٠ داریم/ جوایز کاراته کاها مطابق با آیین نامه اهدا می شود
دوشنبه 31 ارديبهشت 1397 - 19:53:39
جوانان نیوز - وزیر ورزش و جوانان گفت: مدال طلای المپیک دور از دسترس کاراته نیست و انتظار ما هم متناسب با ظرفیت های این رشته است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر عصر امروز به همراه رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی کاراته بازدید کرد و در این بازدید در جمع ملی پوشان کاراته گفت: خوشحالم که برای دومین بار به اردوی کاراته می آیم. ما حساب ویژه ای روی کاراته باز کرده ایم چرا که کاراته مادر رشته های رزمی است و همیشه اعتقاد دارم استعدادهای ویژه ای در این رشته در سراسر کشور وجود دارند.
وزیر ورزش و جوانان خطاب به ملی پوشان کاراته گفت: شما عصاره جمع زیادی از علاقه مندان به این رشته هستید و به عنوان نخبه برای بازی های آسیایی آماده می شوید .
وی اظهار داشت: زمانی که کاراته المپیکی شد خیلی خوشحال شدم و یقین دارم در المپیک توکیو مدال های خوش رنگی کسب می کنید.
وزیر ورزش و جوانان با اعلام این که جوایز المپیک دو برابر بازی های آسیایی است, تصریح کرد: در بازی های آسیایی و المپیک ملاک اصلی مدال طلاست. آن چیزی که رتبه کشورها را مشخص می کند مدال طلا است به همین دلیل جوایز مدال طلا را به نحو چشمگیری افزایش دادیم
وی با بیان این مطلب که قدردان زحمات قهرمانان هستیم, گفت: متناسب با افتخاری که بدست می آید جوایز هم تقدیم می شود . در مورد جوایز هم شایعه وجود دارد به شایعات توجه نکنید جوایز کاراته طبق قول قبلی اهدا می شود و متناسب با آیین نامه جوایز کاراته کاها هم اهد خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که به افتخار آفرینی کاراته خیلی امیدوارم, گفت: یقین داریم این اتفاق می افتد و با عزم و اراده جدی دربین مدیران فدراسیون ، کادرفنی و ملی پوشان در المپیک ٢٠٢٠مدال طلا می گیریم.
انتظارم از کاراته زیاد است و امیدوارم هم در جاکارتا بدرخشید و هم در رویدادهای مهم دیگری که شایستگی آن را دارید .
مدال طلای المپیک دور از دسترس کاراته نیست و انتظار ما هم متناسب با ظرفیت های این رشته است . وی همچنین به تعامل خوب وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تاکید کرد و گفت: همگرایی و هماهنگی وزارت ورزش با کمیته ملی المپیک بالاست و با آرامش, حمایت و پشتیبانی از ورزشکاران صورت می گیرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/32945/از--کاراته--انتظار-مدال-طلای-المپیک-٢٠٢٠-داریم--جوایز--کاراته--کاها-مطابق-با-آیین-نامه-اهدا-می-شود
بستن   چاپ