آریا جوان
زهرا سروی: یک بانوی ایرانی برای نخستین بار در مسابقات برون مرزی پاراتکواندو شرکت می کند
سه شنبه 1 خرداد 1397 - 11:54:16
جوانان نیوز - نائب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو با ابراز خرسندی از اینکه برای نخستین بار یک ورزشکار خانم در مسابقات برون مرزی پاراتکواندو حاضر می شود افزود: به لطف خدا توانستینم یک بانوی قدرتمند را به این شاخه ورزشی جذب کنیم تا موفقیت های خوبی برای کشورمان کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان زهرا سروی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی آسیا در سه بخش پاراتکواندو، پومسه و کیوروگی از روز پنجشنبه 3 خردادماه برگزار می شود گفت: ورزشکاران اعزامی برای شرکت در این مسابقات به مدت 5 روز و به میزبانی "هوشیمینه" ویتنام برگزار می‌شود شب گذشته تهران را به مقصد "دوحه" قطر ترک کردند و راهی "هوشیمینه" شدند.
نائب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو با ابراز خرسندی از اینکه برای نخستین بار یک ورزشکار خانم در مسابقات برون مرزی پاراتکواندو حاضر می شود افزود: تا کنون بارها برای جذب افراد واجد شرایط تلاش کرده بودیم که موفقیت های چندانی حاصل نشده بود. اما به لطف خدا توانستینم یک بانوی قدرتمند را به این شاخه ورزشی جذب کنیم و در صددیم تا برای حضور در بازی های پارا آسیایی 2018 نیز آماده باشیم.
او با اشاره به اینکه تکواندو یک ورزش المپیکی است و حضور همه ورزشکاران سراسر جهان در این رشته بسیار جدی و با هدف کسب مدال است گفت: راه کسب مدال در هر آوردگاهی برای هوگوپوشان ما دشوار است. حریفان سرسخت ما در سطح جهان، ساکنین قاره کهن هستند، لذا شرایط حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به دشواری المپیک است و سطح فنی مسابقات بسیار بالاست.
سروی با بیان اینکه آمادگی ورزشکاران ما بسیار بالاست گفت: ما در هیچ مسابقه ایی حریفان را دست کم نمی گیریم گفت: افرادی که شانس مدال آوری بالایی در مسابقات آسیایی 2018 دارند، با توجه به رنک کشوری و نحوه حضور آنها در مسابقات لیگ شناسایی شده اند و تمرینات آمادگی برای شرکت در برنامه انتخابی برای اعزام به مسابقات جاکارتا را نیز آغاز کرده اند و پس از مسابقات آسیایی، برای آن ها برنامه های ویژه و اردو های منسجمی را نیز برگزار خواهیم کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/32956/زهرا-سروی--یک-بانوی-ایرانی-برای-نخستین-بار-در-مسابقات-برون-مرزی-پاراتکواندو-شرکت-می-کند
بستن   چاپ