آریا جوان
مجموعه ورزشی بریانک تهران افتتاح شد
گل محمدی: ساخت هر مکان ورزشی روشن کردن چراغی در تاریکی است
چهارشنبه 2 خرداد 1397 - 21:54:14
جوانان نیوز - مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: ساخت هر مکان ورزشی روشن کردن چراغی در تاریکی است و می تواند مانع از بزه های اجتماعی شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان, رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی بریانک تهران گفت: ساخت مجموعه شهدای بریانک با حدود 10سال وقفه از سال 95 آغاز شد و با کار شبانه روزی 13 ماهه امروز به بهره برداری رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: ساخت هر مکان ورزشی روشن کردن چراغی در تاریکی است و می تواند مانع از بزه های اجتماعی شود.
وی گفت: با ساخت این مجموعه ورزشی 30 نفر به صورت دائم مشغول به کار شدند و به صورت غیر مستقیم نیز اشتغال برای جوانان ایجاد شد.
گل محمدی تصریح کرد: در حال حاضر 27 مجموعه ورزشی با پیشرفت 20 تا 70 درصد فیزیکی در استان تهران وجود دارد که از طریق اجرای ماده 27 با همکاری بخش خصوصی به اتمام خواهد رسید.
مجموعه ورزشی شهدای بریانک در حوزه شمالغرب تهران با مساحت 2 هزار و 700 متر مربع با اعتباری یک میلیارد و 450 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
در این مراسم محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان, سهیلا صادق زاده شهردار منطقه 10, عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران, ثوری رئیس فدراسیون بوکس، روسای حوزه های تهران و جمعی از ورزشکاران و مسئولان محلی نیز حضور داشتند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/33023/گل-محمدی--ساخت-هر-مکان-ورزشی--روشن-کردن-چراغی-در-تاریکی-است
بستن   چاپ