آریا جوان
حضور تیم ملی واترپلو در غرفه وزارت ورزش جوانان - نمایشگاه قران
عضو تیم ملی واتر پلو: حمایت از کالای ایرانی زمینه ساز رونق بخشی به اقتصاد کشور می شود
يکشنبه 6 خرداد 1397 - 11:47:00
جوانان نیوز - پیمان اسدی اقاجری عضو تیم ملی واتر پلو کشورمان حمایت از کالای ایرانی را زمینه ساز رونق بخشی به اقتصاد کشور دانست .

پیمان اسدی اقاجری در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن، شکوفایی اقتصاد کشور را منوط به تولیدات بیشتر داخلی و اشتغال بیشتر جوانان کشورمان دانست .
او توضیح داد: وقتی تولیدات داخلی خریداری شود ، تولید کننده با انگیزه بیشتری تلاش می کند، کارخانجات و اماکن تولیدی توسعه بیشتری می کنند و در ابعاد مختلف شاهد رشد در کشور خواهیم بود.
عضو تیم ملی واترپلو کشورمان توضیح داد که ورزشکاران به خاطر استفاده از برخی کالاهای ورزشی می توانند الگوی خوبی برای سایر جوانترها باشند بنابراین ما هم باید سعی کنیم از تولدات داخلی کشور خودمان استفاده کنیم تا سایر اقشار نیز ترغیب به انجام چنین کاری شوند.
وی در بخش دیگری از سخنانش این نکته را نیز مورد توجه قرار داد که باید کالاهای ایرانی هم به آن درجه از مرغوبیت برسند که مردم اعتماد کرده و برای خریدشان هزینه کنند .

http://www.javanannews.ir/fa/News/33120/عضو-تیم-ملی-واتر-پلو--حمایت-از-کالای-ایرانی-زمینه-ساز-رونق-بخشی-به-اقتصاد-کشور-می-شود
بستن   چاپ