آریا جوان
برگزاری جلسه با مسئولین سازمان امور مالیاتی در خصوص مسائل مالیاتی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده
يکشنبه 6 خرداد 1397 - 12:53:00
جوانان نیوز - به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مالیاتی مرتبط با مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده، جلسه ای در دفتر فنی و حسابرسی سازمان امور مالیاتی کشور با حضور مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه امور جوانان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مالیاتی مرتبط با مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده، جلسه ای در دفتر فنی و حسابرسی سازمان امور مالیاتی کشور با حضور مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه امور جوانان و 5 نفر از اساتید و مدیران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده برگزار گردید.
در این جلسه مدیران مراکز، مشکلات و نگرانیهای خود را در خصوص نحوه پرداخت مالیات مطرح کردند .
آقای رضوی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در خصوص دغدغه های مهم این مراکز صحبت نمودند.
آقای برزگری مدیر کل دفتر فنی و حسابرسی به ارائه راهکارهایی در خصوص حل مشکلات مراکز پرداختند. همچنین جلسه ای نیز با در دفتر پژوهش و برنامه ریزی سازمان امور مالیاتی در مورد تعیین ضرایب مرتبط با مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده برگزار و مقرر گردید نمایندگان مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در جلسه کمیسیون تعیین ضرایب شرکت و نسبت به رفع مشکل این مراکز اقدامات لازم انجام پذیرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/33125/برگزاری-جلسه-با-مسئولین-سازمان-امور-مالیاتی-در-خصوص-مسائل-مالیاتی-مراکز-تخصصی-مشاوره-ازدواج-و-خانواده
بستن   چاپ