آریا جوان
حضور رییس فدراسیون ورزش زورخانه ای و پهلوانی در غرفه وزارت ورزش جوانان - نمایشگاه قران
تاکید جوهری به برنامه ریزی برای انس و الفت بیشتر جوانان با مفاهیم قرآنی/ آیین ها و سنت های ورزش پهلولنی می تواند با سایر رشته های ورزش ی پیوند بخورد /
يکشنبه 6 خرداد 1397 - 15:05:42
جوانان نیوز - رییس فدراسیون ورزش زورخانه ای و پهلوانی با تاکید بر برنامه ریزی برای انس و الفت بیشتر جوانان با مفاهیم و مضامین قرانی گفت: هر چقدر بتوانیم جوانان را با قرآن مانوس تر کنیم جامعه پاک تر و سالم تری خواهیم داشت .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جوهری که روز گذشته در غرفه وزارت ورزش و جوانان در بیست وششمین نمایشگاه بین المللی قرآن حضور یافته بود گفت : پیش از این نیز در نمایشگاه قرآن حضور یافته بودم، خوشبختانه امسال هم همانند سال گذشته این نمایشگاه در شرایط بسیار خوبی برگزار شد .
او ارتباط نزدیک ورزش زورخانه ای با آموزه های دینی و اسلامی را مورد توجه قرار داد و از حضور ورزش باستانی در حاشیه نمایشگاه قرآن خبرداد و افزود : طی سه روز ورزش کاران نوجوان باستانی کار در مقابل شبستان به ورزش خواهند پرداخت تا به این ترتیب ضمن به نمایش گذاشتن آیین ها و سنت های این ورزش ، پیوند ورزش و آیین های های مذهبی وسنتی برای حاضران تبیین شود .
اوبا اشاره به این موضوع که آیین ها و سنت های این ورزش می تواند با سایر رشته های ورزش ی نیز پیوند بخورد توضیح داد : من معتقدم هر ورزش کاری با هر رشته ورزش ی می تواند ضمن آموزش، با آیین ها و آموزه های این ورزش مانوس شود.
جوهری ادامه داد: اکنون در برخی فدراسیونها این ورزش را آموزش می دهیم هماهنگی هایی هم با مربیان و مرشدان مان انجام داده ایم و چنانچه حضور آنها در زورخانه ها مقدرو نبود ما خودمان به سالنها خواهیم رفت تا ان شاءالله بتوانیم زمینه توسعه ورزش را فراهم کنیم .
او در بخشی از سخنانش از برگزاری مسابقات قرآن در ماه مبارک رمضان خبر داد و هدف از این اقدام را توسعه فرهنگ قرآنی اعلام کرد و در ادامه افزود : به تمام هیاتها، نامه و دستورالعملی مبنی بر برگزاری این مسابقات ارسال شده تا نفرات برتر اعزامی به رقابت های نهایی که در عید غدیر در شیراز برگزار می شود را معرفی کنند .

http://www.javanannews.ir/fa/News/33133/تاکید-جوهری-به-برنامه-ریزی-برای-انس-و-الفت-بیشتر-جوانان-با-مفاهیم-قرآنی--آیین-ها-و-سنت-های--ورزش--پهلولنی-می-تواند-با-سایر-رشته-های--ورزش-ی-پیوند-بخورد--
بستن   چاپ