آریا جوان
نمایشگاه بین المللی قران -غرفه وزارت ورزش وجوانان
پوریا :اعزام ثریا اقایی به جاکارتا قطی شده است /برای کمپ IOP یک پسر اعزام خواهد شد
سه شنبه 8 خرداد 1397 - 13:14:13
جوانان نیوز - رییس فدراسیون بدمینتون از اعزام یک دختر ویک پسر به بازی های اسیایی جاکارتا خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان محمدرضا پوریا که در غرفه وزارت ورزش وجوانان سخن می گفت ، بیان کرد:برای جاکارتا یک دختر ویک پسر اعزام خواهند شد.
او توضیح داد:ثریا آقایی که یکی از ورزشکاران بااخلاق ماست اعزامش قطعی شده و درمورد آقایان نفر اول ما مهران شهبازی است که پس از انجام تست و مسایل فنی اعزامش را قطعی خواهیم کرد.
رییس فدراسیون بدمینتون با اعلام خبر حضور 12 اردو نشین بدمینتون ،در مورد برگزاری اردوهای آماده سازی نیز گفت : خوشبختانه اردوها بدون وقفه برپا بود ، براساس تصمیم کادر فنی و مسوولان فدراسیون به دلیل ماه مبارک و بحث روزه در این ماه اردوها را تعطیل کرده ایم و انشالله بعد از این ماه مجددا بچه ها را به اردو فرا خوهیم خواند.
او در پاسخ به این سوال که آیا سهمیه ایران در IOP افزایش خواهد یافت گفت: دراجلاسی که در باکو داشتم این موضوع را مطرح کردیم ، برنامه ریزی شده که یک سهمیه دختر و یک سهمیه پسر را به کمپ iop اضافه کنیم.
پوریا همچنین در خصوص اعزام ملی پوش بانوی بدمینتون به مالزی نیز گفت: اوایل تیر ماه خانم ثریا اقایی به عنوان نماینده ورزشکاران کشورمان در اجلاس IOP مالزی اعزام خواهد شد.
اوتوضیح داد که بحث IOP گسترش این رشته در المپیک است ،گفت :در این نشست قراراست برای ورزشکاران برنامه ریزی کنند ضمن اینکه ثریا اقایی هم اهدافش را به کمیسیون اسیایی ارائه می دهد.
رییس فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه بهترین بدمنتون بازان جزء کشورهای قدرتمند جنوب و جنوب شرق آسیاهستند، ارتقاء ایران از گروه برنز به نقره و از نقره به طلایی را گامی بسیار مهم دانست و تاکیدکرد: کشورهای چون چین، کره تایلند اندونزی و ژاپن در این گروه قرار دارند و ایران سرگروه است همین کارما بسیار کرده بنابراین برای تداوم حضور در این گروه باید تلاش کنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/33213/پوریا--اعزام-ثریا-اقایی-به-جاکارتا-قطی-شده-است--برای-کمپ--IOP-یک--پسر-اعزام-خواهد-شد
بستن   چاپ