آریا جوان
اطمینان خاطر دادن سپاه به خانواده های سربازان
پنجشنبه 14 فروردين 1399 - 19:06:49
آریا جوان - ایرنا / معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: این اطمینان را به خانواده‌های پاسداران و سربازان می‌دهیم که به دقت شرایط را رصد می کنیم و مراقب سلامت نیروها هستیم.
سردار سرتیپ پاسدار «علی اکبر پورجمشیدیان» با اشاره به اشراف کامل بهداری نیروی زمینی سپاه در حوزه سلامت در مناطق مرزی اظهار داشت: حتی یک مورد ابتلا به کرونا در بین سربازان وظیفه و کادر نیروی زمینی سپاه در مناطق مرزی وجود ندارد.
وی ادامه داد: این اطمینان را به خانواده های پاسداران و سربازان می‌دهیم که به دقت شرایط را رصد می کنیم و مراقب سلامت نیروها هستیم .
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه از آمادگی گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه برای مقابله با تهدیدات بیولوژیک، هسته ای و پرتوی خبر داد.
سردار پورجمشیدیان در پایان خاطر نشان کرد: ظرفیت خوبی در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مقابله با تهدیدات دشمنان وجود دارد.
به گزارش ایرنا بیماری کووید-19 که ناشی از ویروس کرونا جدیدی است از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت. تاکنون 50 هزار و 468 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با مرگ 124 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته، تعداد کل جانباختگان کرونا در کشور به 3160 نفر رسید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/339705/اطمینان-خاطر-دادن-سپاه-به-خانواده-های-سربازان
بستن   چاپ