آریا جوان
برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در 10 منطقه
پنجشنبه 10 خرداد 1397 - 11:24:32
جوانان نیوز -

رئیس دانشگاه آزاد گفت: مصاحبه داوطلبان دکتری این دانشگاه در 10 منطقه برگزار می شود.
به گزارش پرتال دانشگاهی به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی فرهاد رهبر در نشست شورای هماهنگی واحد علوم و تحقیقات گفت: معاونت پژوهش و فناوری در خصوص آگاهی‌رسانی به اعضای هیات علمی درباره دستورالعمل‌ها و قوانین و مقررات مربوط به مالیات قراردادهای پژوهشی اقدام کند.
وی با اشاره به ضرورت برگزاری آموزش ضمن خدمت برای اعضای هیات علمی در زمینه آشنایی با چگونگی قوانین انعقاد قراردادهای پژوهشی افزود: چنانچه اعضای هیات علمی چه به صورت مستقیم و چه از طریق دانشگاه موفق به انعقاد قرارداد پژوهشی شوند و این قرارداد به منفعت مالی برای دانشگاه منجر شود، می‌توانند عنوان آن را در فرم ارتقا درج کنند تا برای ارتقا از امتیاز مربوطه بهره‌مند شوند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در تشریح شیوه جدید مصاحبه از داوطلبان مقطع دکتری این دانشگاه، گفت: امسال مصاحبه داوطلبان دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود.
رهبر اظهار داشت: در این راستا 10 منطقه انتخاب شده و تیم مصاحبه‌گر در منطقه‌ای که نزدیک داوطلب است از وی مصاحبه می‌کند.
وی افزود: زمان‌بندی انجام مصاحبه به صورتی برنامه‌ریزی شده است که تیم‌های مصاحبه‌گر به صورت چرخشی به مناطق مختلف اعزام می‌شوند.
رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد: برای اینکه عدالت و انصاف در گزینش دانشجو افزایش یابد، تاکید بر این است که در تعیین تیم‌های مصاحبه‌گر، برجسته‌ترین و مجربترین اساتیدی که در حوزه تخصصی‌ صاحب نام هستند و می‌شود بر قضاوت و انصاف‌ آنها اتکا کرد، انتخاب شوند.
قاسم عموعابدینی قائم‌مقام واحد علوم و تحقیقات نیز در این نشست بر توسعه پژوهش‌های کاربردی در این واحد دانشگاهی تاکید کرد و خواستار شد روسای دانشکده‌های واحد علوم و تحقیقات برای درآمدزایی بر اساس مصالح، استانداردها و کارکردهای دانشگاه برنامه‌ریزی کنند.
منبع

http://www.javanannews.ir/fa/News/34202/برگزاری-مصاحبه-دکتری-دانشگاه-آزاد-در-10-منطقه
بستن   چاپ