آریا جوان
تعويق زمان برگزاري جشنواره ملي ازدواج
شنبه 13 شهريور 1395 - 9:18:39 AM
ايسنا

جوانان نيوز- محمدرضا رستمي افزود: قصد داشتيم جشنواره ازدواج را در هفته ازدواج(13 تا 19 شهريورماه) برگزار کنيم و تمام مقدمات آن را فراهم کرده بوديم ولي در نهايت تصميم گرفتيم که برپايي اين جشنواره را به تعويق بيندازيم چرا که آثار و خدمات تعداد زيادي از فعالان حوزه ازدواج که عملکرد آنان در ارتباط با ساختارهاي دولتي نيست، به جشنواره ارسال نشده است و تعدادي از شرکت کنندگان خواستار مهيا شدن شرايط براي ارسال آثار خود به جشنواره ازدواج شدند، بنابراين تصميم به تمديد مهلت ارسال آثار را گرفته‌ايم تا امکان ارايه و داوري آثار مختلف بخش خصوصي و حتي فردي فراهم شود.

وي با بيان اينکه نحوه اطلاع‌رساني درباره جشنواره ازدواج نيز اهميت دارد، گفت: ما چندين بار مصاحبه کرديم و در سايت وزارتخانه اطلاع رساني شد اما به نظر مي‌رسد کافي نبوده است. با اين حال خوشبختانه آثار خوبي به دبيرخانه جشنواره ارسال شده است البته در قسمت اقتصادي ضعف داريم.

معاون ساماندهي امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تصريح کرد: اقدامات زيادي در حوزه اقتصادي ازدواج مانند راه‌اندازي صندوق‌هاي حمايت از ازدواج جوانان انجام شده ولي به جشنواره ازدواج حتي يک مورد معرفي نشده اين در حاليست که يکي از مشکلات مربوط به حوزه ازدواج، موضوعات اقتصادي است . اين ضعف بايد جبران شود.

وي افزود: آثار رسانه‌اي دريافت شده نيز نسبت به آثار فرهنگي هنري کمتر بوده است. اين امر نشان دهنده ضعف اطلاع رساني است. ما از صدا و سيما انتظار کمک داشتيم، حتي نامه نوشتيم و درخواست برگزاري جلسه و مشارکت کرديم چون تلويزيون مي‌تواند نقش مهمي در اطلاع رساني در زمينه برگزاري جشنواره ازدواج داشته باشد


http://www.javanannews.ir/fa/News/3477/تعويق-زمان-برگزاري-جشنواره-ملي-ازدواج
بستن   چاپ