آریا جوان
احمدی: مهمترین راهکار مبارزه با رژیم اشغالگر قدس از سوی ورزشکاران ایران بکار بسته شده است
جمعه 18 خرداد 1397 - 15:30:36
جوانان نیوز - معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزشکاران ایرانی سمبل مبارزه با رژیم اشغالگر قدس هستند،گفت: راهکارهای فراوانی برای مبارزه با این رژیم مطرح شده است اما مهمترین آن ها از سوی ورزشکاران ایرانی به کار بسته شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، «سید عبدالحمید احمدی» در راهپیمایی روز قدس با اشاره به راهکارهای مبارزه با موجودیت رژیم صهیونیستی افزود: راهکارهای فراوانی برای مبارزه با این رژیم مطرح شده است اما مهمترین آن ها از سوی ورزشکاران ایرانی به کار بسته شده است. پرهیز از رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی در حال تبدیل شدن به الگوی جهانی برای آزادی خواهان جهان است.
وی در ادامه گفت: شاید برخی تصور کنند حاضر نشدن در میادین جهانی آنچنان موثر نیست اما بازتاب این حرکت ورزشکاران ایرانی در سطح جهانی و موضع گیری های جهانی علیه ورزشکاران ما نشان می دهد تیغ دیپلماسی ورزش ی برنده خواهد بود.
معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به حرکت کشتی گیر ایرانی و رویارو نشدنش با ورزش کار رژیم صهیونیستی گفت: اقدام ورزشکاران ایرانی در میادین ورزش ی در حال تبدیل شدن به الگویی جهانی برای دیگر ورزشکاران جهان است.
جامعه ورزش ایران نیز همراه با اقشار مختلف مردم روزه‌دار تهران و 900 شهر ایران اسلامی، با تجمع در میدان فلسطین در مراسم روز قدس امسال شرکت کرده اند.
مراسم روز جهانی قدس امسال با شعار "پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی-صهیونیستی، عزم ملت فلسطین برای بازگشت" برگزار می شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/35313/احمدی--مهمترین-راهکار-مبارزه-با-رژیم-اشغالگر-قدس-از-سوی--ورزشکاران--ایران-بکار-بسته-شده-است
بستن   چاپ