آریا جوان
محمدیان: تعداد صندلی های مدیریتی در حوزه ورزش بانوان و آقایان می تواند برابر باشد
شنبه 19 خرداد 1397 - 13:37:40
جوانان نیوز - معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان این که تعداد صندلی های مدیریتی در حوزه ورزش بانوان و آقایان با توجه به توانمندی بانوان می تواند برابر باشد، گفت: اقدامی که مقام ارشد یک دستگاه برای حفظ تعادل انجام می دهد درس بزرگی برای تمام حوزه های سازمان های ورزشی محسوب می شود.

فریبا محمدیان در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ضمن تشکر و قدردانی از دکتر سلطانی فر به جهت انتصاب یک بانو به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان که برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور صورت گرفت، اظهار داشت: یکی از برنامه های کلان وزیر ورزش و جوانان در بدو ورودشان به این وزارتخانه افزایش تصدی گری مدیریت زنان در بخش های مختلف براساس شایستگی های بانوان بوده است و ایشان این روند را به طور جدی دنبال کردند.
او با اشاره به این موضوع که اکثر برنامه هایی که دکتر سلطانی فر به مجلس اعلام کردند در حال اجرایی شدن است بیان کرد: مدیریت ورزشی استان های کشور، بخش عملیاتی و مهمی جهت به اجرا درآوردن و عملیاتی کردن اهداف کلان وزارتخانه در استان ها است.
وی ادامه داد: انتخاب یک بانو به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان برای نخستین بار در تاریخ ورزش کشور را به فال نیک می گیرم و امیدوارم این گام ها بتواند شرایطی را برای دیگر مدیران فراهم کند.
فریبا محمدیان با بیان این که تعداد صندلی های مدیریتی در حوزه ورزش بانوان و آقایان با توجه به توانمندی بانوان می تواند برابر باشد، گفت: اقدامی که مقام ارشد یک دستگاه برای حفظ تعادل انجام می دهد درس بزرگی برای تمام حوزه های سازمان های ورزشی محسوب می شود.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: قدردان همه کسانی هستم که در استان با استقبالشان از تصمیمات وزیر ورزش و جوانان زمینه را برای یکی از بانوان شایسته استان فراهم کردند که سکان دار برنامه های ورزشی استان شود و بی تردید ما نیز حامی این تصمیمات هستیم و کمک می کنیم که این فضا و عرصه با موفقیت مواجه شود و اعتماد به نفس سایر بانوان را در سایر استان ها افزایش دهد.
او با بیان این موضوع که وزارت ورزش و جوانان از معدود وزارتخانه هایی است که 2 معاون وزیر خانم در آن به انجام وظیفه مشغول هستند گفت: امیدوارم استانداران کشور در بخش های مختلف توجه به بانوان را در دستور کار خود قرار دهند و عرصه را برای مدیران زن بگشایند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/35342/محمدیان--تعداد-صندلی-های-مدیریتی-در-حوزه--ورزش---بانوان--و-آقایان-می-تواند-برابر-باشد
بستن   چاپ