آریا جوان
فرهادی زاد: وزارت ورزش و جوانان گام های بلندی در بهره گیری از توانمندی زنان برداشته است
شنبه 19 خرداد 1397 - 15:45:18
جوانان نیوز - مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه گفت : وزارت ورزش و جوانان گام های بلندی در بهره گیری از توانمندی زنان در عرصه های مدیریتی برداشته است .

مهین فرهادی زاد در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان اظهار داشت: به آقای سلطانی فر به خاطر حسن اعتماد و دقت نظرشان در بهره گیری از مدیران توانمند به خصوص زنان متخصص در عرصه ورزش و جوانان تبریک می گویم همچنین به بانوان کشورمان که توانسته اند با تکیه بر تلاش و توانمندی هایشان فضای مناسبی را برای این اعتماد به وجود بیاورند قدردانی می کنم .
او در ادامه به دوره مدیریتی ورزش بانوان توسط انجمنهای ورزش ی اشاره کرد و افزود : پس از این تغییرات ، حوزه مدیریتی ورزش زنان دچار یک ایستایی شد که خوشبختانه در این مقطع زمانی شاهد این موضوع هستیم که توانمندی بانوان در عرصه های مدیریتی در حوزه ورزش وجوانان مورد توجه قرار گرفته است و با انتخاب دو معاون وزیر ، دو رییس فدراسیون و انتخاب اولین مدیرکل بانوی ورزش و جوانان در تاریخ ورزش ایران ، عرصه جدیدی در این حوزه به وجود آمده است که باید آن را به فال نیک گرفت .
رییس کمیسیون ورزش زنان در کمیته ملی المپیک افزود : تجربه نشان داده که انتخاب بانوان در پست های مهم تر و تصمیم سازتر علاوه بر اینکه زمینه را برای بهره مندی از توان بانوان متخصص مهیا می کند، برای سایر کارشناسان بانو و مدیران میانی نیز انگیزه ارتقاء را ایجاد می کند و به این ترتیتب تلاش شان مضاعف می شود .
او ادامه داد : من به شخصه از اینکه دکتر سلطانی فر برای هدایت و رهبری استان بزرگی چون گیلان ازیک بانو بهره گرفته اند قدردانی می کنم و بسیار امیدوارم که در استانهای دیگر نیز این زمینه ایجاد شود .
مهین فرهادی زاد در بخش دیگری از سخنانش گفت: با توجه به اینکه هم اکنون فضای فکری در استفاده از پتانسیل زنان به وجود آمده، امیدوارم این فرصت برای کسب تجربه و رفع مشکلات ورزش زنان در کل کشور به وجود آید.
او همچنین با بیان اینکه هدایت و رهبری ورزش و جوانان استان با مدیریت سایر بخش ها متفاوت است، اظهار داشت : قطعا برای انجام کار کیفی و اثر بخش می بایست همگاهنگی و انسجام در میان تمامی نیروها ایجاد شود و همه باید کمک کنیم تا فرصت رهبری ادارات کل ورزش و جوانان به بهترین شکل برای مسئول جدید فراهم شود .
مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه گفت : وزارت ورزش و جوانان گام های بلندی در بهره گیری از توانمندی زنان در عرصه های مدیریتی برداشته است و امیدواریم در بخشهای دیگر نیز شاهد چنین اتفاقات خوبی باشیم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/35347/فرهادی-زاد--وزارت--ورزش--و-جوانان-گام-های-بلندی-در-بهره-گیری-از-توانمندی-زنان-برداشته-است
بستن   چاپ