آریا جوان
طاهره طاهریان: امیدوارم تعداد مدیران زن در استان ها بیشتر شود / توجه وزارت ورزش و جوانان به مدیریت بانوان در ورزش ارزنده است
يکشنبه 20 خرداد 1397 - 09:15:55
جوانان نیوز - نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک در پی انتصاب یک بانو به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: همه ما وظیفه داریم از این اقدام ارزنده که در وزارت ورزش و جوانان رخ داده حمایت کنیم و امیدواریم که تعداد مدیران زن در استان ها بیشتر شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان طاهره طاهریان در پی انتصاب یک بانو به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، ضمن تبریک به تمام زنان در عرصه مدیریتی ورزش در خصوص فراهم شدن زمینه جهت این انتخاب گفت: معتقدم مریم بخشی مراحل مدیریتی را پله به پله طی کرده است و امروز توانست این پست را به دست آورد.
او با اشاره به این موضوع که شایستگی های مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در زمینه مدیریتی اولویت انتخابش بوده نه زن بودنش بیان کرد: همه مردم باید همکاری و همراهی کنند که شزایط بهتری در بخش ورزش استان ایجاد شود.
نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک با ابراز خوشحالی از این انتخاب ادامه داد: زمانیکه من به عنوان مدیر کل در سال 65 و معاون سازمان تربیت بدنی وقت در سال 67 انتخاب شدم تمام تلاشم این بود که بتوانیم زنان و مردان بیشتری را وارد عرصه مدیریتی ورزش کنیم و امروز این اتفاق نشان دهنده حضور زنان شایسته در عرصه مدیریتی ورزش است.
وی افزود: همه ما وظیفه داریم از این اقدام ارزنده که در وزارت ورزش و جوانان رخ داده حمایت کنیم و امیدواریم که تعداد مدیران زن در استان ها بیشتر شود. معتقدم مریم بخشی با روحیه مسئولیت پذیری ای که دارد می تواند به بهترین شکل حوزه ورزش و جوانان استان را اداره و مدیریت کند.
طاهره طاهریان با اشاره به توجه دکتر سلطانی فر به بخشنامه رئیس جمهور در خصوص به کارگیری زنان در عرصه مدیریتی بیان کرد: دستگاه ورزش و جوانان با انتصاب 2 معاون وزیر و هم چنین توجه به مدیریت زنان در فدراسیون ها، ستاد و استان ها، این بخشنامه و قول ها را عملیاتی کرد و امیدوارم که با توجه به این روند تعداد مدیران زن افزایش یابد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/35368/طاهره-طاهریان--امیدوارم-تعداد-مدیران-زن-در-استان-ها-بیشتر-شود---توجه-وزارت--ورزش--و--جوانان--به-مدیریت-بانوان-در--ورزش--ارزنده-است
بستن   چاپ