آریا جوان
شادی پریدر: نگاه ویژه وزیر ورزش و جوانان به بانوان جای خوشحالی دارد/ انتصاب اولین مدیرکل زن استانی را به فال نیک می‌گیریم
يکشنبه 20 خرداد 1397 - 09:47:08
جوانان نیوز - نایب رئیس بانوان فدراسیون شطرنج گفت: بدون تردید حضور بانوان در عرصه های مختلف مدیریتی سبب رشد و پیشرفت ورزش بانوان می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از خبرگزاری برنا، شادی پریدر نایب رئیس بانوان فدراسیون شطرنج در گفتگو با خبرنگار برنا، در خصوص انتصاب مریم بخشی به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان عنوان کرد: بدون تردید حضور بانوان در عرصه های مختلف مدیریتی سبب رشد و پیشرفت ورزش می شود و از این اتفاق بسیار خوشحال هستم.
وی افزود: در چند سال اخیر نگاه ویژه دکتر سلطانی فر به فعالیت بانوان در حوزه های مختلف مدیریتی بسیار جای خوشحالی دارد، و امیدوارم خانم بخشی بتواند شرایط ورزش بانوان را بهتر درک کند و از این پس شاهد رشد و افتخار آفرینی بانوان ورزشکار در میادین مختلف بین المللی باشیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/35369/شادی-پریدر--نگاه-ویژه-وزیر-ورزش-و-جوانان-به-بانوان-جای-خوشحالی-دارد--انتصاب-اولین-مدیرکل-زن-استانی-را-به-فال-نیک-می‌گیریم
بستن   چاپ