آریا جوان
ندا شهسواری: انتصاب اولین مدیرکل زن استانی توسط دکتر سلطانی‎‌فر برای بانوان امیدوارکننده است
يکشنبه 20 خرداد 1397 - 10:16:52
جوانان نیوز - ملی پوش تنیس روی میز بانوان گفت: خبر انتصاب اولین مدیرکل زن استانی برای ما بانوان از اهمیت خاصی برخوردار است و این انتخاب می‌تواند راه پیشرفت بانوان در کشور را هموارتر کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان و به نقل از خبرگزاری برنا، ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان درخصوص انتصاب اولین مدیرکل زن استانی در تاریخ ورزش ایران صحبت کرد.
شهسواری در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه این دولت در راستای توجه به بانوان قدم‌های مثبتی را برداشته است اظهار کرد: باعث خوشحالی است که در چند سال اخیر توجه به بانوان بیشتر شده و در عرصه ورزش که ما حضور داریم با برنامه‌ریزی و تلاشی که انجام شد بانوان ورزش کار ما توانستند شایستگی‌های خود را به خوبی ثابت کنند و در همه میادین بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشند.
وی در ادامه افزود: خبر انتصاب اولین مدیرکل زن استانی برای ما بانوان از اهمیت خاصی برخوردار است و این انتخاب می‌تواند راه پیشرفت بانوان در کشور را هموارتر کند. دکتر سلطانی‌فر با انتخاب خانم بخشی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان ثابت کرد که توجه لازم به ورزش بانوان را دارند و امیدوار هستیم که با حضور ایشان شاهد اتفاقات بهتری در این استان برای بانوان باشیم و در آینده نزدیک نیز در استان‌های دیگر شاهد انتصاب مدیران کل زن باشیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/35370/ندا-شهسواری--انتصاب-اولین-مدیرکل-زن-استانی-توسط-دکتر-سلطانی‎‌فر-برای--بانوان--امیدوارکننده-است
بستن   چاپ