آریا جوان
ببست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن –غرفه وزارت ورزش وجوانان
عضو تیم ملی پومسه بانوان : رقابت های پومسه در اندونزی بسیار سخت خواهد بود/ با تلاش می توان در برابر ناداوری ها ایستاد
يکشنبه 20 خرداد 1397 - 12:04:00
جوانان نیوز - عضو تیم ملی پومسه بانوان با بیان اینکه با بیان اینکه برای نخستین بار رقابتهای پومسه در بازی های جاکارتا برگزار می شود ف گفت : این مسابقات در اندونزی بسیار سخت خواهد بود، اما امیدوارانه در بازی های اندونزی حضور خواهیم داشت

مهسا صادقی در غرفه وزارت ورزش و جوانان در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن اظهارداشت: رشته پومسه برای اولین بار، قرار است در بازی های آسیایی شرکت کند و تیم ملی ایران هم در این بازی ها حضور خواهد بافت.
او از تشکیل اولین دوره این اردوها خبر داد و افزود : با توجه به اینکه پومسه رو های قدری در اسیا حضور دارند و قطعا برای کسب نتیجه تلاش می کنند ما هم بسیار امیدواریم بتوانیم با دستان پراز این رویداد به کشور بازگردیم.
ملی پوش بانوی تکواندو کار در ادامه با بیان اینکه تمام کسانی که به عنوان نماینده کشورشان در اندونزی در رشته پومسه رقابت کردند حریفانی هستند که نباید آنها دست کم گرفت از تکواندوکاران کره ای به عنوان قدرتمندترین ها در این رشته نام برد .
نایب قهرمان پومسه آسیایی همچنین در خصوص حضورش در نمایشگاه قران نیز گفت : برای نخستین بار است که از این نمایشگاه بازدید می کنم و از آن جهت که همه غرفه های طوری طراحی شده که همه ابعاد و سلایق را در بر بگیرد اقدامی مثبت و اثر گذار است .
او در مورد اهمیت برگزاری چنین نمایشگاه هایی اظهار داشت :قرآن کتاب همه ما مسلمانان است همه ما باید با افتخاراز این کتاب که چراغ روشنگر زندگی مان است بیشتر بیاموزیم و در هرزمانی هم که به آرامش نیاز داشتیم با فرایت آیاتی از قرآن به آرامش برسیم.
مهسا صادقی در مورد حضور بانوان ورزشکار با حجاب اسلامی تاکید کرد که این حضور برای اثر گذاری بیشتر حتما باید با کسب مدال باشد ودر خصوص اینکه در میادین بین المللی به دلیل داشتن حجاب در رشته پومسه گاها توسط داوران مورد اجحاف قرار گرفته ایم اظهارداشت : براینکه بتوانیم مانع ناداوری ها شویم باید باتلاش بیشتر و بسیار فنی دررقابتها حضور پیدا کنیم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/35379/عضو-تیم-ملی-پومسه-بانوان----رقابت-های--پومسه--در-اندونزی-بسیار-سخت-خواهد-بود--با-تلاش-می-توان-در-برابر-ناداوری-ها-ایستاد
بستن   چاپ