آریا جوان
داورزنی در دیدار با رئیس فدراسیون ساواته فرانسه:
ورزش یکی از مهمترین ابزار های دوستی میان ملت ها است / ساواته آینده روشنی در جهان خواهد داشت
يکشنبه 20 خرداد 1397 - 17:29:59
جوانان نیوز - دو مقام فرانسوی و عالی رتبه فدراسیون جهانی ساواته با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز "ژوئل دومژ" رئیس فدراسیون ساواته فرانسه و نایب رئیس اول فدراسیون بین المللی ساواته و همچنین "ایوون نوگل" مدرس بین المللی این رشته با همراهی حمیدرضا حصارکی رئیس انجمن ساواته ایران به دیدار محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای آمدند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در این دیدار ورزش را یکی از مهمترین ابزار های ایجاد دوستی میان ملت ها اعلام و کرد و گفت: کشور ایران اشتراکات خوبی با کشور فرانسه دارد و با استفاده از ورزش و تکیه بر این مشترکات می توانیم روابط دو کشور را گسترش دهیم.
محمد رضا داورزنی با بیان اینکه رشته ساواته آینده روشنی در همه جهان خواهد داشت افزود: با گسترش روابط ورزش ی بین کشور های مختلف به خصوص ایران و فرانسه قادر خواهیم بود به رشد و توسعه این ورزش در دو کشور کمک کرده و جایگاه این ورزش را در همه کشور ها اعتلا ببخشیم .
در این مراسم مدال نقره ورزش کشور فرانسه از سوی وزیر ورزش و جوانان این کشور توسط رئیس فدراسیون ساواته فرانسه به حمیدرضا حصارکی اعطا شد. شایان ذکر است که نشان های ورزش ی این کشور در سه رتبه برنز، نقره و طلا است که تا کنون سابقه نداشت است که این نشان فارغ از سلسه رتبه بندی به فردی غیر فرانسوی اعطا شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/35388/ورزش--یکی-از-مهمترین-ابزار-های-دوستی-میان-ملت-ها-است---ساواته-آینده-روشنی-در-جهان-خواهد-داشت
بستن   چاپ