آریا جوان
در مجمع انتخابات فدراسیون سوارکاری
داورزنی: مشکلات فرآیند صنعتی شدن اسب باید برطرف شود
يکشنبه 20 خرداد 1397 - 21:24:38
جوانان نیوز - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای مشکلات فرایند صنعتی شدن أسب در ایران را مورد توجه قرار داد و حل این مشکلات را لازمه پیشرفت سوارکاری ایران دانست .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری از رشته سوارکاری به عنوان یک ورزش خاص نام برد و تصریح کرد: این ورزش به لحاظ تنوع در نوع مخاطب شرایط خاص خودش را دارد که باید به صورت ویژه مشکلات آن را بررسی کنیم .
وی با بیان اینکه فرآیند صنعتی شدن اسب در کشور ناقص است؛ اظهار داشت : با حل مشکلات مربوط به فرآیند صنعتی شدن ، تولیدکننده ، پرورش دهنده ، مربی و ورزش کار می توانند رشد متوازن و خوبی داشته باشند.
داورزنی همچنین برخی مشکلات قرنطینه اسب و حضور سوارکاران ایرانی در رویدادهای بین المللی را مورد توجه قرار داد و تعامل همه جانبه اهالی این رشته را برای حل مشکلات خواستار شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش علاقمندی نقاط مختلف کشور به رشته های مختلف سوارکاری را متفاوت دانست و توضیح داد: هر منطقه با توجه به اقلیم خاص خودش رشته های مختلف مربوط به این فدراسیون را ترویج داده است و در طی این سال ها برای توسعه این رشته ها هم گام های ارزنده ای برداشته شده است .

http://www.javanannews.ir/fa/News/35398/داورزنی---مشکلات-فرآیند-صنعتی-شدن-اسب-باید-برطرف-شود
بستن   چاپ