آریا جوان
32 هزار نفر در کاردانی بدون آزمون ثبت نام کردند/ فرصت مجدد در مردادماه
دوشنبه 21 خرداد 1397 - 10:46:32
جوانان نیوز -

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به پایان مهلت ثبت نام در دوره های پذیرش بدون آزمون کاردانی نظام جدید از ارائه مهلت جدید ثبت نام و ویرایش در مردادماه 97 خبر داد.
پرتال دانشگاهی به نقل از حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پذیرش برای دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 97 در 42 رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) و بدون آزمون صورت می گیرد.
وی گفت: مهلت ثبت نام از یکشنبه 6 خرداد 97 آغاز شد و 20 خرداد به پایان رسید و بر اساس آمار اولیه تعداد 32 هزار و 680 نفر در این دوره ها ثبت نام کردند.
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: اطلاعات ثبت نامی داوطلبان در روزهای 8 تا 12 مرداد 97 بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش برای مشاهده یا ویرایش اطلاعات قرار خواهد گرفت و در صورت نیاز به ویرایش هرگونه اطلاعات داوطلبی، این کار منحصراً بصورت اینترنتی انجام می شود و به مکاتبات داوطلبان در این خصوص، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
وی گفت: همچنین داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند می توانند در روزهای 8 تا 12 مرداد 97 نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
توکلی تاکید کرد: نتایج نهایی دهه آخر شهریورماه 1397 اعلام و کارنامه نهایی پذیرش دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی سال 1397 در هفته آخر مهرماه منتشر می شود.
به گزارش مهر، بر اساس مصوبه دهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو (30 بهمن 1396) پذیرش دانشجو در تمامی رشته های دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 97 صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت خواهد گرفت و برای هیچیک از رشته های امتحانی، آزمون برگزار نخواهد شد.
دارا بودن گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نظام جدید در یکی از رشته های شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش و یا احراز شرایط دانش آموختگی در یکی از رشته های مذکور تا پایان شهریور ماه سال 1397 و یا دیپلم فنی و حرفه ای دوره چهار ساله (نظام قدیم) برای کلیه داوطلبان الزامی است.
منبع

http://www.javanannews.ir/fa/News/35404/32-هزار-نفر-در-کاردانی-بدون-آزمون-ثبت-نام-کردند--فرصت-مجدد-در-مردادماه
بستن   چاپ