آریا جوان
دادگر مشکلات فدراسیون تیراندازی را سامان داد
صالحی‌امیری: تیراندازی از امیدهای ما برای جاکارتا به شمار می رود
سه شنبه 22 خرداد 1397 - 11:13:06
جوانان نیوز - صالحی امیری در بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی گفت: رشته تیراندازی از جمله رشته های موفق است و یکی از امیدهای ما برای جاکارتا به شمار می رود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی ، صالحی امیری با حضور در این فدراسیون از تمرین‌ تیم های ملی تیراندازی بازدید کرد.
وی پس از این بازدید گفت: در تیراندازی دو اتفاق مهم و مثبت افتاد. اول اینکه رییس فدراسیون، فرد سخت‌کوشی است و با تلاش‌های زیاد چالش‌های فدراسیون را سر و سامان داد. حجم زیادی از بدهی‌ها و مسائل حقوقی را برطرف کرد و همچنین تلاش کرد تا شرایط مناسبی فراهم شود تا ورزشکاران به راحتی به مسابقه‌های برون مرزی اعزام شوند.
رییس کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: 18 ورزشکار از این فدراسیون عازم جاکارتا خواهند بود. این رشته یکی از امیدهای ما در بازی‌های آسیایی جاکارتا به شمار می رود و امیدواریم در این بازیها شاهد افتخارآفرینی قهرمانان کشورمان باشیم.
وی ادامه داد: نکته مهم دیگری که من در این بازدید شاهد آن بودم به سن ورزشکاران باز می گردد، اکثر ملی پوشان جوان و با آینده ای روشن هستند و بی شک این سرمایه گذاری در بخش جوانان، نتیجه خواهد داد.
صالحی امیری گفت: تیراندازی از جمله رشته‌هایی است که در دین مبین اسلام به آن اشاره و تاکید شده است و هر چه روی آن سرمایه‌گذاری کنیم نتیجه مثبت خواهد داشت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/35446/صالحی‌امیری---تیراندازی--از-امیدهای-ما-برای-جاکارتا-به-شمار-می-رود
بستن   چاپ