آریا جوان
پاداش 20 میلیون تومان به الهه احمدی
بازدید رییس کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به جاکارتا از اردوی تیم های ملی تیراندازی
سه شنبه 22 خرداد 1397 - 11:13:17
جوانان نیوز - دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک،دکتر سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا و دکتر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی از اردوی تیمهای ملی تیراندازی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی در این بازدید که مسئولان فدراسیون تیراندازی نیز حضور داشتند، دکتر سید رضاصالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک به همراه دکتر نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی با حضور در فدراسیون تیراندازی ضمن بازدید از تمرینات مختلف ملی پوشان کشورمان با کادر فنی و ملی پوشان حاضر در اردوها دیدار و گفتگو کردند.
رییس کمیته ملی المپیک در ابتدای بازدید خود در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی تهران حاضر شد و تمرینات ملی پوشان تراپ و اسکیت ایران را مورد بررسی قرار داد.
بازدید از سالن های 25 و50 و نظارت بر عملکرد ملی پوشان از دیگر برنامه های دکتر صالحی امیری بود، رییس کمیته ملی المپیک سپس با حضور در سالن های 80 خط و فینال در جزیان روند تیم های ملی تفنگ و تپانچه ایران قرار گرفت.
دکتر صالحی امیری در حاشیه بازدید از اردوی تیمهای ملی تیراندازی عنوان داشت: دو اتفاق در این فدراسیون افتاد اول اینکه رئیس فدراسیون سخت کوش است و با تلاش زیاد چالش‌های فدراسیون را سامان داد و بدهی و مسائل حقوقی را حل کرد که جای تقدیر دارد و دوم اینکه بستر مناسبی را برای ورزشکاران جهت موفقیت در عرصه بین المللی فراهم کرد. در واقع تیراندازی یکی از امیدهای ما در این بازی ها برای کسب مدال خواهد بود و امیدواریم این موفقیت رقم بخورد.
علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی نیز در این بازید گزارشی از نحوه فعالیت و برنامه های فدراسیون را ارائه کرد.
در پایان این بازدید کلیپی از موفقیت های تیراندازی به نمایش درآمد و از الهه احمدی به پاس موفقیت در کسب نخستین مدال تاریخ ورزش ایران در تفنگ سه وضعیت در رقابت های جهانی آلمان تقدیر به عمل آمد. مبلغ 10 میلیون تومان از سوی فدراسیون تیراندازی و همین مبلغ نیز از سوی کمیته ملی المپیک به الهه احمدی اهدا شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/35448/بازدید-رییس-کمیته-ملی-المپیک-و-سرپرست-کاروان-اعزامی-به-جاکارتا-از-اردوی-تیم-های-ملی--تیراندازی
بستن   چاپ