آریا جوان
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان خبر داد:
بازگشت صدها میلیارد تومان به بیت المال
سه شنبه 22 خرداد 1397 - 12:45:37
جوانان نیوز - 62 هکتار از اراضی متعلق به ورزشگاه بزرگ نقش جهان استان اصفهان وزارت ورزش و جوانان که قبل از این در محاکم بدوی مبنی بر رفع تصرف صادر گردیده بود توسط محاکم تجدید نظر استان اصفهان تایید و قطعی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت وزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان، با تلاش شبانه روزی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بالغ بر 62 هکتار از اراضی توسط محاکم تجدیدنظر استان اصفهان در تاریخ 6 خرداد 97 رفع تصرف شد.
در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد قاطع با پدیده شوم زمین خواری و با تلاش شبانه روزی و اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و وزارت متبوع بالغ بر 62 هکتار از اراضی متعلق به وزارت ورزش و جوانان رفع تصرف شد.
محمد سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن اعلام این مطلب گفت: در جهت استیفای حقوق مسلم دولت تدبیر و امید و صیانت از اموال وزارت ورزش و جوانان و همچنین هماهنگی وزارت ورزش و جوانان استان در این پرونده حدود 62 هکتار از اراضی ملی و دولتی ورزشگاه نقش جهان اصفهان که در تصرف زمین خواران بود با دادنامه صادره از شعبه 102 دادگاه کیفری دو شهرستان برخوار رفع تصرف شد و همان رای توسط محاکم تجدید نظر استان اصفهان تایید و قطعی گردید.
سلطان حسینی افزود: با تلاش مجدانه همکارانم در اداره کل ورزش و جوانان استان و نظر به تاکیدات دکتر سلطانی فر و مسئولین وزارت ورزش و جوانان ،همچنان تعقیب قضایی سایر متصرفین و متعرضین به اراضی ملی و بیت المال همچنان استمرار دارد.
سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز با اظهار قدردانی از مجموعه دادگستری کل استان بویژه دادگستری شهرستان برخوار برای برخورد با دست اندازان بیت المال اشاره نمود با پیگیریهای حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان و با حمایت و همکاری وزارت متبوع ، استاندار محترم اصفهان و نهادهای قضایی استان اصفهان در جریان پرونده ورزشگاه نقش جهان ضمن آزادسازی بیش از یکصد هکتار از اراضی متعلق به دولت ، تعدادی از زمین خواران دستگیر شده اند و با برگشت بخش عظیمی از سرمایه دولت، این پرونده ها باهمکاری خوب مقامات قضایی استان همچنان در حال پیگیری است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/35454/بازگشت-صدها-میلیارد-تومان-به-بیت-المال
بستن   چاپ