آریا جوان
تمرین در هوای باران زده باکوفکا زیر غرش صدای هواپیماها؛
اینجا عشق به یک ملت موج می زند/ تلاش برای خشنودی یک ملت
چهارشنبه 23 خرداد 1397 - 00:20:27
جوانان نیوز - تمرین تیم ملی فوتبال ایران در کمپ باشگاه لوکوموتیو قهرمان لیگ برتر روسیه امروز پس از یک باران بهاری در فضای همراه با همدلی و صمیمیت در تیم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به جام جهانی روسیه،
تمرین تیم ملی فوتبال ایران در کمپ باشگاه لوکوموتیو قهرمان لیگ برتر روسیه امروز پس از یک باران بهاری در فضای همراه با همدلی و صمیمیت در تیم برگزار شد.
کی روش ، مهدی طارمی محمدرشید مظاهری و بقیه بازیکنان دقایقی با خبرنگاران ایران ی و خارجی همکلام شدند .
کی روش باروحیه تر از همیشه از مبارزه فوتبالی صحبت کرد ، از امادگی ملی پوشان گفت از اینکه بازیکنانش منتظر درخشش در مقابل مراکش هستند و البته به کار سخت تیم ملی اشاره کرد و از نقاط قوت آنها گفت .
مهدی طارمی چه با انگیزه صحبت می کرد از دوستی بازیکنان می گفت از اینکه همه همدل هستند و از مدیریت و رهبری کی روش به نیکی حرف زد
اینجا در کمپ تیم لوکوموتیو روسیه ، در یک هوایی مطبوع بهاری و باران زده همه با هیجان و با شوق حرف می زنند ، از کی روش تا بازیکنان و حتی خبرنگاران
خبرنگاران و عکاسان رسانه های مختلف در شرایطی امروز خود را به کمپ رساندند که در مرکز شهر و فرسنگ ها دورتر از کمپ ، بارش باران هم آنها را از تیم ملی خودشان دور نکرد.
سفیر ایران در روسیه هم خود را به کمپ لوکوموتیو رساند.
اینجا آرامش موج می زند اینجا همه به عشق یک ملت کار می کنند .
بازیکنان برای اقتدار در مستطیل سبز ، خبرنگاران و عکاسان برای آگاهی یک ملت از آخرین وضعیت تیم محبوبشان و حتی تماشاگران هم برای عزت و سربلندی به مسکو آمده اند و برای مصاف با مراکش به سن پطرز بورگ هم خواهند آمد.
آرامش تیم ملی ناشی از اقتدار فنی این تیم در راه صعود به جام جهانی است و از طرفی همراهی و حمایت و پشتیبانی مردم و مسئولینی که تیم را در راه این صعود مقتدرانه تنها نگذاشتند.
در تیم ملی ٢٠١٨ ایران از اختلاف وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال خبری نیست .
حمایت دولت به خاطر ملت از این تیم بیشتر از همیشه بوده است .
جام جهانی ٢٠١٨ نماد همدلی دولت و ملت است .
همدلی برای اقتدار و عظمت ایران در رویداد معتبر جام جهانی .
همه اینجا امیدوارند ؛ امیدوار به ارائه ارزش و اعتبار فرهنگی ایران اسلامی که با رفتار و منش ملی پوشان به منصه ظهور خواهد رسید و و امیدوار به اثبات توانمندی تیمی که قدرت برتر آسیاست .
اشتیاق ایران یان که پشت درب های کمپ با اینکه راهی به محل تمرین نیافتند اما طنین ایران ایران آنها در روزی که غرش هواپیماها هم کمپ لوکوموتیو را تحت تأثیر قرار داده بود ، روزی سراسر از عشق به وطن را به تصویر کشید.
کی روش حق مطلب را ادا کرد؛ او گفت : نمی توانم قول پیروزی بدهم اما قول جنگ و تلاش همه جانبه در تمام دقایق بازی با مراکش را می دهم .
و ملت هم همین را می خواهند تلاشی که منجر به عزت و غرور و نشاط آنها شود .
اگر این تلاش وافر به نتیجه منجر شود که چه زیباست در غیر این صورت باز هم تلاش برای ملت هم غرور انگیز است .همان تلاشی که ایران را مقابل آرژانتین در جام جهانی ٢٠١٤ سربلند کرد.
علیرضا صدرایی
خبرنگار اعزامی پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

http://www.javanannews.ir/fa/News/35482/اینجا-عشق-به-یک-ملت-موج-می-زند--تلاش-برای-خشنودی-یک-ملت
بستن   چاپ