آریا جوان
عضو جدید هیات مدیره استقلال : از اعتماد وزیر ورزش و جوانان تشکر می کنم/ حل مشکل بدهی های استقلال مهمترین برنامه من است
پنجشنبه 24 خرداد 1397 - 20:58:17
جوانان نیوز - فتحی عضو جدید هیات مدیره استقلال گفت: مهم‌ترین برنامه من حل مشکلات استقلال در ارتباط با بدهی ها و موارد مربوط به کنفدراسیون آسیا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امیر حسین فتحی عضو جدید هیات مدیره استقلال در گفت و گو با این پایگاه، از اعتماد وزیر ورزش و جوانان تشکر کرد و گفت: به هواداران قول می دهم مهم‌ترین برنامه من حل مشکلات استقلال در ارتباط با بدهی ها و موارد مربوط به کنفدراسیون آسیا است.
وی ادامه داد: با آقای افتخاری مدیر عامل استقلال رفاقت بیست و چند ساله دارم و کاملا هماهنگ هستیم.
فتحی افرود: برنامه دیگر من در باشگاه استقلال شفاف سازی اوضاع مالی ، بررسی میزان بدهی ها و طلب ها ، پرداخت های بازیکنان و قطعا حل مشکل استقلال در کنفدراسیون فوتبال آسیا تا قبل از مهلت تعیین شده خواهد بود.
وی با بیان اینکه به وینفرد شفر بسیار علاقه مند است، گفت: از طرفداران جدی شفر هستم و اعتقاد دارم بعد از انقلاب یکی از بزرگ‌ترین مربیان باشگاه استقلال ، شفر بوده ، او مربی توانمند و خوبی است و استقلال با شفر در آسیا نتایج بزرگی به دست خواهد آورد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/35539/عضو-جدید-هیات-مدیره--استقلال---از-اعتماد-وزیر-ورزش-و-جوانان-تشکر-می-کنم--حل-مشکل-بدهی-های--استقلال--مهمترین-برنامه-من-است
بستن   چاپ