آریا جوان
آخرين وضعيت اصلاح قانون تسهيل ازدواج جوانان
يکشنبه 11 مهر 1395 - 4:30:34 PM
ايسنا

دکتر ناصر صبحي قره ملکي افزود: اصلاح قوانين در مجلس بايد انجام شود. ما در حال حاضر پيشنهادات دستگاه‌هاي اجرايي و اعضاي کميسيون تخصصي ازدواج و خانواده را دريافت کرده‌ايم و اميدواريم بتوانيم تا پايان آذر ماه جلسه توجيهي با نمايندگان مجلس برگزار کنيم سپس اين لايحه را به مجلس ارائه دهيم.

وي در ادامه درباره ميزان استقبال مردم از دومين بيمه ازدواج اظهار کرد: قرار است دستورالعملي را به استان‌ها براي اجراي اين بيمه ارسال کنيم. اين دستورالعمل آماده شده است البته دستورالعمل مقدماتي را براي آنها فرستاده‌ايم تا استان‌ها نظرات خود را ارايه دهند و به گفته مسئولان استاني جوانان از بيمه ازدواج استقبال کرده‌اند.

صبحي قره‌ملکي درباره صدور پروانه‌هاي مراکز مشاوره ازدواج گفت: 60 پرونده را به سازمان نظام روانشناسي و مشاوره ارسال کرده‌ايم البته بايد در کميسيون مشترکي با سازمان نظام روانشناسي به بررسي آنها بپردازيماما با توجه به انتخابات اخير سازمان نظام روانشناسي و مشخص نشدن رئيس جديد سازمان، اين کار به تعويق افتاد. با اين حال اميدواريم تا پايان مهر ماه موفق به بررسي پرونده‌هاي تاييد شده در کميسيون مشترک بشويم.

وي تاکيد کرد: قرار است براي نخستين بار پروانه فعاليت مراکز جديد به جاي سازمان نظام روانشناسي توسط وزارت ورزش و جوانان با حضور مسئولان اين سازمان اعطا شود.


http://www.javanannews.ir/fa/News/3563/آخرين-وضعيت-اصلاح-قانون-تسهيل-ازدواج-جوانان
بستن   چاپ