آریا جوان
جلسه مشترک وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان با روسای فدراسیونهای ورزش ی
داورزنی: روسای فدراسیونهای ورزش ی نقش مهمی در ایجاد آرامش کشور دارند / هیات های ورزش ی نباید با سرپرست اداره شوند
چهارشنبه 30 خرداد 1397 - 20:41:06
جوانان نیوز - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید به نقش روسای فدراسیونها برای ایجاد آرامش در کشور اظهار داشت : همه ما می بایست برای کاهش مشکلات کشور هر قدمی که می توانیم برداریم و در این برهه حساس به دولت کمک کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد رضا داورزنی در نشست مشترک وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان با روسای فدراسیون ها با تاکید بر رعایت سیاست های کلی نظام، افزود : فدراسیون ها باید در انجام تعاملات و تفاهم نامه های مشترک با کشورهای مختلف، قبل از آنکه تعهدی ایجاد شود، حتما با دستگاه دیپلماسی کشور هماهنگی های لازم را انجام دهند.
وی تحولات و نوسانات اقتصادی کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: نباید نسبت به موضوعات جاری کشور بی تفاوت باشیم و همه روسای فدراسیونها باید به ایجاد فضای آرامش و کاهش مشکلات کشور هر قدمی که می توانند بردارند و در این برهه حساس باید به دولت کمک کنیم .
معاون وزیر ورزش وجوانان همچنین راجع به مشکلات پیش آمده در خصوص پاداش قهرمانان که به دلیل تاخیر برخی فدراسیونها در مراجعه به بانک مرکزی ایجاد شده گفت: پیشنهاد دادیم این دسته از فدراسیون ها با توجه به اختلاف بوجود آمده در رقم پاداش ها و قیمت سکه، حواله های سکه به کارت هدیه تبدیل و به قهرمانان اهدا شود.
وی توضیح داد که تامین همان رقم ابتدایی سکه که حدود 50 میلیارد تومان است و رقم کمی نیست برای وزارت ورزش و جوانان کار بسیار سختی بود و امیدوارم مسوولان فدراسیونها در این خصوص به گونه ای رفتار کنند که شیرینی کار از بین نرود .
داورزنی بر تعامل مدیران کل استانی و روسای فدراسیونها نیز تاکید کرد و گفت: همه ما عضو یک
خانواده هستیم و قطعا بدون این پیوند، نمی توانیم ورزش قهرمانی را در استانها توسعه دهیم .
وی با بیان اینکه روسای فدراسیونها نباید اجازه دهند که هیات های ورزش ی با سرپرست اداره شوند تاکید کرد : امیدوارم بتوانیم در سایه تعامل، همکاری های نزدیک تری داشته باشیم و ورزش کشور را توسعه ببخشیم .
داورزنی در پایان بر مکاتبات به موقع فدراسیونها برای تامین ارز تیم های اعزامی تاکید کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/35699/داورزنی--روسای-فدراسیونهای--ورزش-ی-نقش-مهمی-در-ایجاد-آرامش-کشور-دارند----هیات-های--ورزش-ی-نباید-با-سرپرست-اداره-شوند
بستن   چاپ