آریا جوان
جديدترين خبر از دريافت گواهينامه بدون تعيين تکليف سربازي
چهارشنبه 12 آبان 1395 - 3:20:48 PM
ايسنا

سردار تقي مهري در حاشيه نشست فصلي روساي پليس راهور با حضور در جمع خبرنگاران درباره چرايي عدم اجراي ابلاغيه دولت در خصوص دريافت گواهينامه بدون نياز به تعيين تکليف سربازي، اظهارکرد: برابر قانوني که توسط مجلس تصويب و از سوي دولت ابلاغ شده است، کليه کساني که داراي کارت پايان خدمت يا معافيت نباشند مي‌توانند براي دريافت گواهينامه اقدام کنند اما به دليل اينکه اجراي اين قانون نياز به تدوين دستورالعمل داشت اجراي آن به تاخير افتاد چرا که در مورد برخي سربازان غايب و فراري نيازمند جزئياتي بود که در حال تدوين است.

 مهري اضافه کرد: در سالجاري اين مصوبه قانوني اجرايي خواهد شد.

وي در مورد معاينه فني موتورسيکلت‌ها گفت: داشتن معاينه فني براي تمامي وسايل نقليه از جمله موتور سيکلت‌هاي الزامي است و در حال حاضر نيز مراکزي براي انجام تست معاينه فني موتورسيکلت‌ها در سراسر کشور وجود دارد.

رييس پليس راهور ناجا درباره شناسايي نقاط حادثه خير نيز تصريح کرد: در سال‌هاي گذشته ‌هم اين نقاط توسط پليس و همکارانمان در سازمان راهداري شناسايي مي‌شد و از سال گذشته هم نقاط پر حادثه را مجددا شناسايي کرديم که 3400 نقطه در برون شهرها و 2000 نقطه هم در درون شهرها شناسايي شد.
وي با بيان اينکه با اقدامات وزارت راه و شهرداري‌ها بسياري از اين نقاط اصلاح شده و تعدادشان کاهش يافته، گفت: اما هنوز هم اين نقاط باعث گرفتن جان شهروندان شده و اولين کاري که ما پيگيري کرديم، آشکارسازي اين نقاط است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/3644/جديدترين-خبر-از-دريافت-گواهينامه-بدون-تعيين-تکليف-سربازي
بستن   چاپ