آریا جوان
وحید امیری: در برابر پرتغال تلاش دوچندانی خواهیم داشت / موقعیت های ایران و اسپانیا برابر بود / از دکتر سلطانی فر تشکر می کنم
شنبه 2 تير 1397 - 15:12:07
جوانان نیوز - وحید امیری مهاجم ملی پوش ایران از بازی ایران مقابل اسپانیا تمجید و همچنین از حمایت و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان نسبت به تیم ملی فوتبال ایران به نیکی یاد کرد و گفت: امیدوارم این حمایتها بیشتر شود تا بتوانیم با قدرت های برتر دنیا مقابله کنیم .

وحید امیری مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا تمجید کرد و اظهار داشت : امکانات ایران و اسپانیا اصلا با یکدیگر قابل مقایسه نیست و آنها با تدارک قوی وارد مسابقات شدند اما با این حال همه دیدید که موقعیت های گلزنی ایران و اسپانیا برابر بود.
مهاجم ملی پوش فوتبال ایران از حمایت دکتر سلطانی فر نسبت به تیم ملی نیز قدردانی کرد و گفت : شایسته است از دکتر سلطانی فر که از تیم ملی حمایت خوبی داشتند تشکر کنم و امیدوارم این حمایتها بیشتر شود تا بتوانیم با قدرت های برتر دنیا مقابله کنیم .
وحید امیری که حرکت او در رویارویی تک به تک با پیکه مدافع سرشناس اسپانیا مورد توجه مردم قرار گرفته است توضیح داد: ما مقابل اسپانیا شایسته باخت نبودیم و خوشحالم که مردم از این تلاش راضی هستند البته ای کاش آن صحنه به گل هم تبدیل و شادی مردم دو چندان می شد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت : ایران در برابر پرتغال هم با تمام توان و برای سربلندی به میدان می رود و قطعا تلاش دو چندانی خواهیم داشت تا از میدان بزرگ جام جهانی استفاده کنیم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/36713/وحید-امیری--در-برابر-پرتغال-تلاش-دوچندانی-خواهیم-داشت---موقعیت-های-ایران-و-اسپانیا-برابر-بود---از-دکتر-سلطانی-فر-تشکر-می-کنم
بستن   چاپ