آریا جوان
فردا آخرين مهلت ثبت نام تکميل ظرفيت کنکور
سه شنبه 25 آبان 1395 - 4:31:20 PM
ايسنا

دکتر حسين توکلي با اعلام اين مطلب اظهار کرد: اطلاعيه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام ظرفيت پذيرش رشته‌هاي تحصيلي جديد و تکميل ظرفيت برخي از رشته‌هاي دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي در آزمون سراسري 95 از يکشنبه 23 آبان بر روي سايت اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org قرار گرفته است.

وي در ادامه تصريح کرد: کليه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون با نمره مساوي يا بيشتر از يک (با توجه به کارنامه و نتايج علمي اوليه) براساس ضوابط و شرايط مندرج در اطلاعيه مذکور دفترچه‌هاي انتخابي شماره يک و دو همچنين ساير اطلاعيه‌هاي منتشر شده ضرورت داشته از يکشنبه 23 آبان‌ تا فردا چهارشنبه 26 آبان به سايت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با مطالعه دقيق اطلاعيه مذکور و اطلاع از کدرشته‌محل‌هاي مربوط نسبت به ثبت‌نام و انتخاب حداکثر 50 کدرشته‌محل اقدام و کدرشته‌محل‌هاي انتخابي را به ترتيب اولويت علاقه در فرم انتخاب رشته اينترنتي ثبت کنند.

دکتر توکلي گفت: در آن دسته از رشته‌هاي تحصيلي که پذيرش در آنها صرفاً براساس سوابق تحصيلي صورت مي‌گيرد متقاضيان اعم از اينکه در آزمون سراسري ثبت‌نام کرده و در جلسه حاضر بوده و يا اينکه حتي در آزمون سراسري 95 ثبت‌نام ننموده باشند مي‌توانند متقاضي شوند.

وي تاکيد کرد: بديهي است آن دسته از داوطلباني که در آزمون 95 ثبت‌نام نکرده‌اند بايد براي ثبت‌نام پس از واريز 18 هزار تومان بابت هزينه ثبت‌نام نسبت به تکميل فرم تقاضانامه ثبت‌نام و انتخاب رشته اينترنتي اقدام کنند.

دکتر توکلي گفت: تا ساعت 8 صبح امروز سه شنبه 25 آبان ماه جاري تعداد 5 هزار و 562 نفر در مرحله تکميل ظرفيت کنکور سراسري ثبت نام کردند.

مشاور عالي سازمان سنجش آموزش کشور در پايان خاطرنشان کرد: براي پذيرش دانشجو در مرحله تکميل ظرفيت و ظرفيت‌هاي جديد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي در آزمون سراسري 95 جمعاً 13 هزار و 672 نفر پذيرش مي‌شوند که از اين تعداد 6 هزار و 415 نفر براي دوره روزانه، 3 هزار و 352 نفر براي نوبت دوم (شبانه)، 207 نفر براي دوره نيمه‌حضوري، 2 هزار و 830 نفر براي دانشگاه فرهنگيان و تربيت شهيد رجايي، 111 نفر براي پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و مابقي براي دوره‌هاي مجازي دانشگاه‌هاي دولتي پذيرش مي‌شوند.


http://www.javanannews.ir/fa/News/3673/فردا-آخرين-مهلت-ثبت-نام-تکميل-ظرفيت-کنکور
بستن   چاپ