آریا جوان
محدوديت هاي اجتماعي در انتظار مشمولان غايب
سه شنبه 25 آبان 1395 - 4:41:09 PM
آريا
سرهنگ رحمان عليدوست افزود: براساس مصوبه ستاد فراخوان و تعيين تکليف مشمولان غايب، سازمان وظيفه عمومي پس از شناسايي مشمولان غايبي که با وجود دريافت پيامک اين سازمان، همچنان وضعيت خدمتي خود را مشخص نکرده اند از اول آبان ماه اقدام به ارسال اخطاريه کتبي به درب منازل آنان کرده است.
وي با بيان اينکه ارسال اخطاريه به درب منازل مشمولان غايب به صورت مرحله اي همچنان ادامه خواهد داشت، افزود: اين دسته از افراد با دريافت اخطاريه کتبي مي بايست هرچه سريعتر وضعيت خدمتي خود را از طريق دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) مشخص کنند.
معاون احضار و اعزام سازمان وظيفه عمومي ناجا در خصوص تبعات عدم توجه به اخطاريه هاي ارسالي، گفت:مشمولان غايب در صورتي که وضعيت خدمتي خود را مشخص نکنند با محروميت ها و محدوديت هاي اجتماعي که در ماده 10 و 58 قانون خدمت وظيفه عمومي در نظر گرفته شده از جمله عدم دريافت تسهيلات و خدمات بانکي، خدمات بيمه اي، اشتغال به کار مواجه خواهند شد.
وي گفت: مشمولان براي کسب اطلاع از آخرين اخبار و مجموعه قوانين و مقررات خدمت وظيفه عمومي، مي توانند از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان به نشاني www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گويا به شماره 096480 و يا سامانه پيامک به شماره 110206010 اقدام کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/3675/محدوديت-هاي-اجتماعي-در-انتظار-مشمولان-غايب
بستن   چاپ