آریا جوان
احمدی: هدف ما توسعه فرهنگ ورزش کردن در آحاد جامعه است
دوشنبه 4 تير 1397 - 11:58:33
جوانان نیوز - سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در نخستین جلسه اختصاصی با مدیران، کارشناسان و کارکنان دفاتر توسعه ورزش همگانی و توسعه ورزش روستایی عشایری هدف اصلی این معاونت را توسعه فرهنگ ورزش کردن در میان آحاد جامعه دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی در نخستین جلسه اختصاصی با مدیران، کارشناسان و کارکنان دفاتر توسعه ورزش همگانی و توسعه ورزش روستایی عشایری تصریح کرد: با توجه به اهداف، سیاست ها و ماموریت هایی که بر عهده این معاونت است، باید برای هدایت ورزش همگانی و توسعه و ترویج آن در ساختار جدید معاونت، ساز و کارهای مناسب را ایجاد کرده و برای اجرایی شدن آن همه امکانات و ظرفیت های بالقوه را به کار گیریم.
همچنین در این نشست که صبح امروز در سالن اجتماعات وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد، هر یک از مدیران گزارش اجمالی از فعالیت های صورت گرفته، چالش ها و انتظارات را عنوان کردند.
چند تن از کارشناسان نیز ایده ها و پیشنهادات و دغدغه های خود را با معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی مطرح کردند.
سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی پس از استماع نظرات گفت: بهره گیری از ظرفیت فکری بدنه کارشناسی خوب و با تجربه یکی از سیاست های اصلی است. این ظرفیت برای تدوین برنامه عملیاتی در حوزه استان ها و فدراسیون ها ضروری است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/37714/احمدی--هدف-ما-توسعه-فرهنگ--ورزش--کردن-در-آحاد-جامعه-است
بستن   چاپ