آریا جوان
دیدار معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان
دوشنبه 4 تير 1397 - 15:30:37
جوانان نیوز - عببدالحمید احمدی سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون تیرا ندازی با کمان بازدید و با رئیس این فدراسیون دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در این دیدار عبدالحمید احمدی ضمن تبریک به ریاست جدید فدراسیون به بحث و تبادل نظر در خصوص فدراسیون و امور مربوطه پرداخت.
وی توسعه رشته تیراندازی با کمان از جنبه های همگانی و فرهنگی را از الزامات و اولویت های این فدراسیون بیان کرد و بر ارتباط دوسویه فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان و حمایت های وزارت ورزش و جوانان از برنامه های همگانی و فرهنگی این فدراسیون تاکید کرد.
همچنین غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیراندازی با کمان در این دیدار ضمن تشکر از حمایت های مسئولان وزارت ورزش و جوانان به دلیل توجه به امر توسعه در فدراسیون ها، گفت: فدراسیون تیراندازی با کمان تلاش خواهد کرد تا با پیشرفت کمی و کیفی و توسعه همه جانبه این رشته در سطح کشور در راستای سیاست های کلان وزارت ورزش و جوانان ، از تمامی ظرفیت ها بهره برداری کند. همچنین سعی خواهیم کرد با ارتباط بیشتر با دستگاه های اجرایی، از پتانسیل سایر دستگاه ها نیز استفاده لازم را ببریم.
در پایان این دیدار، مروری بر برنامه های جاری و آتی فدراسیون انجام شد و توضیحاتی در ابعاد مختلف داده شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/37731/دیدار-معاون-فرهنگی-و-توسعه--ورزش--همگانی-وزارت--ورزش--و--جوانان--با-رئیس-فدراسیون--تیراندازی--با-کمان
بستن   چاپ