آریا جوان
محمدیان در بازدید از اردوی تیم‌های ملی تکواندو :
دختران تکواندو همواره تاریخ ساز ورزش بانوان کشور بودند
سه شنبه 5 تير 1397 - 19:21:43
جوانان نیوز - فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز (سه شنبه – 5 تیرماه) با حضور در محل تمرین تیم‌های ملی تکواندو از نزدیک در جریان روند آماده سازی ملی‌پوشان تیم‌های پومسه و کیوروگی زنان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از سایت فدراسیون تکواندو ، فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان و زهرا سادات موسوی (مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان ) با حضور در فدراسیون تکواندو از اردوی تیم‌های ملی کیوروگی و پومسه بزرگسالان اعزامی به بازی‌های آسیایی و نو جوانان حاضر در اردوی بازی‌های المپیک 2018 - آرژانتین بازدید و با اعضا و کادرفنی تیم‌های کشورمان گفت‌و‌گو کردند.
در ابتدا محمدیان به همراه رییس و نایب رییس فدراسیون تکواندو با حضور در مزار شهید گمنام آرمیده در فدراسیون تکواندو به مقام شامخ این شهید ادای احترام کردند و سپس در بازدید از اردو سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو و زهرا سروی نایب رییس بانوان گزارشی از روند آماده سازی تیم‌های ملی مطرح و از حضور محمدیان تشکر و قدردانی کردند.
فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در بازدید از تمرینات تیم ملی تکواندو و در جمع ملی‌پوشان اظهار داشت: همواره پیگیر رشته پرافتخار تکواندو هستم و امیدوارم همیشه شما را قدرتمند در میدان مسابقات ببینم. دختران تکواندو همواره تاریخ ساز ورزش کشور به ویژه در بخش بانوان بوده اند و تکواندو همواره توانسته اولین‌ها را در این بخش رقم بزند. شاید در دیگر رشته‌ها نیز برای اولین بار افتخاراتی رقم خورده باشد اما شما توانسته‌اید افتخارآفرینی‌های ویژه‌ای را ثبت کنید و قطعا از شما با شایستگی‌هایی که دارید جز این انتظار نمی‌رود.
وی افزود: تردید نکنید وزارت ورزش و جوانان همیشه در کنار فدراسیون تکواندو است و حمایت‌های لازم را برای اجرای برنامه‌های در نظر گرفته شده خواهیم داشت. با توجه به افتخارآفرینی‌هایی که همواره داشتید بی تردید انتظار ما از شما کسب سکو در بازی‌های آسیایی و بازی‌های المپیک جوانان 2018 است و امیدوارم با ایمان به سمت سکوی نخست خیز بردارید.
معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: بازی‌های آسیایی برای تکواندو بانوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مطمئن هستم شما در این رقابت‌ها می‌درخشید و دوباره می‌توانید نخستین‌ها را در بخش بانوان رقم زده و فدراسیون و ما را سربلند کنید. امیدوارم این مهم را رقم زده و این موفقیت را کسب نمایید و در آینده‌ای نزدیک قهرمانی شما را جشن بگیریم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/37777/دختران--تکواندو--همواره-تاریخ-ساز--ورزش---بانوان--کشور-بودند
بستن   چاپ