آریا جوان
افتخارآفرینان تیم ملی فوتبال وارد میهن شدند
چهارشنبه 6 تير 1397 - 05:53:58
جوانان نیوز - ملی پوشان فوتبال ایران با استقبال پر شور مردم و مسئولان ورزش کشور در فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور شدند.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، هواپیمای حامل کاروان تیم ملی ایران ساعت 3:30 بامداد چهارشنبه در فرودگاه مهرآباد فرود آمد و در هنگام خروج بازیکنان از هواپیما از آنها تجلیل شد.
محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، عبدالحمید احمدی سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع، برانوش نیک بین مدیرکل حوزه وزارتی، مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و اسبقیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان و همچنین مسولان فدراسیون فوتبال به استقبال اعضای تیم ملی فوتبال آمدند.
عده کثیری از هواداران تیم ملی از ساعات اولیه بامداد امروز مقابل فرودگاه امام خمینی (ره) تجمع کردند تا از بازیکنان تیم ملی ایران استقبال و قدردانی کنند.
بازیکنان تیم ملی همگی ضمن تشکر و قدردانی از ابراز لطف مردم، از تمرکز و تلاش دوچندان برای قهرمانی در جام ملت های آسیا خبر دادند.
سردار آزمون گفت: دست تک تک مردم حتی منتقدانم را می بوسم و امیدوارم بتوانم در بازیهای جام ملتهای آسیا جبران کنم.
امید ابراهیمی هافبک جنگنده تیم ملی نیز گفت: هر آنچه که در توان داشتیم در زمین مسابقه رو کردیم و خوشحالم که توانستیم دل مردم را شاد کنیم.
علیرضا جهانبخش مهاجم تیم ملی گفت: همه هدفمان شاد کردن دل مردم بود و خدا را شکر به این هدف دست یافتیم. امیدوارم بتوانیم قهرمان جام ملتهای آسیا شویم.
مهدی طارمی نیز از مردم به خاطر حمایت های همیشگی قدردانی کرد و گفت: خیلی شرمنده شدم که نتوانستم آن توپ ثانیه های آخر را به گل تبدیل کنم. این حوادث جزئی از فوتبال است و امیدوارم بتوانم جبران کنم.
دیگر بازیکنان تیم ملی هم جملگی از مردم تشکر کردند و قول نتیجه خوب در جام ملتهای آسیا را دادند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/37782/افتخارآفرینان-تیم-ملی--فوتبال--وارد-میهن-شدند
بستن   چاپ