آریا جوان
برگزاري اردوهاي آموزشي براي دانشجويان دختر
چهارشنبه 8 دي 1395 - 2:36:43 PM
ايسنا
الهه عطائي با اشاره به تدارک اردوهاي دانشجويي با همکاري ستاد گردشگري اظهارکرد: در نيمه دوم آذرماه 400 دانشجوي دختر از دانشگاه‌هاي تهران در اين اردوها شرکت و به صورت فني از مراکز فرهنگي گردشگري پايتخت بازديد کرده‌اند.

مديرکل امور بانوان شهرداري تهران تصريح کرد: تفريح و گذران مناسب اوقات فراغت را وسيله‌اي مؤثر براي پرورش قواي فکري، جسمي و اخلاقي  دانست و اظهارکرد: با توجه به اينکه تعداد بسياري از دانشجويان، دختران جوان هستند، توجه ويژه به اوقات فراغت اين قشر ضروري است و در راستاي ماموريت هاي کلان مديريت شهري  در حوزه بانوان تعريف شده است.

وي با بيان اينکه غني‌سازي اوقات فراغت دانشجويان با ترويج سبک زندگي ايراني - اسلامي و توسعه اجتماعي پيوند خورده است،گفت: در اين جهت اداره کل امور بانوان شهرداري تهران برنامه‌ريزي هاي لازم در خصوص گردشگري و غني‌سازي اوقات فراغت دانشجويان را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش ايسنا بر اساس گزارش روابط عمومي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران،عطايي هدف از برگزاري اين اردوهاي دانشجويي را ارتقاي سطح کيفي فعاليت هاي اجتماعي دانشجويان و ايجاد روحيه نشاط و شادابي، الگوسازي در زمينه مديريت گذران اوقات فراغت، ترويج فرهنگ حجاب و عفاف در بين دانشجويان و ايجاد فرصت‌هايي براي سرگرمي و تفريحات سالم برشمرد.

به گفته عطائي، اين اردوهاي دانشجويي با همکاري ستاد گردشگري معاونت امور اجتماعي و فرهنگي و مناطق 3،4،6و 19 ويژه دانشجويان دختر دانشگاه‌هاي علوم پزشکي تهران، فني حرفه‌اي دکتر شريعتي، دانشکده صنعت آب و برق  شهيد عباسپور و دانشکده‌هاي دانشگاه تهران و دانشکده هاي دانشگاه الزهرا شامل روانشناسي، علوم تربيتي، هنر، علوم انساني، فني و مهندسي، در برگزار شد.

وي با اشاره به برپايي هفت اردوي گردشگري در قالب تيم‌هاي 80 نفري اظهار کرد: دانشجويان دختر دانشگاه‌هاي تهران،علوم پزشکي تهران، فني و حرفه‌اي دکتر شريعتي، شهيد عباسپور و الزهرا(س) نيمه دوم آذرماه با شرکت در اين اردوهاي تخصصي، از پروژه هاي عمراني شرکت توسعه فضاهاي فرهنگي(باغ موزه قصر، پرديس تئاتر تهران، باغ کتاب) و پل طبيعت و برج ميلاد بازديد کردند.

عطائي  در پايان از تدارک برنامه‌هاي آموزشي و فرهنگي در حين اجراي اردو خبر داد و گفت: از جمله اين برنامه‌ها مي توان به برگزاري مسابقات فرهنگي با موضوع حجاب و عفاف، آشنايي با مراکز شهرداري و بافت تاريخي تهران و ... اشاره کرد همچنين به برگزيدگان اين مسابقات جوايز ارزنده‌اي اهدا خواهد شد.


http://www.javanannews.ir/fa/News/3788/برگزاري-اردوهاي-آموزشي-براي-دانشجويان-دختر
بستن   چاپ